Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Decyzja zapadła: Kia wycofuje z Europy popularny model XCeed. Jego miejsce zajmie globalny hit – druga generacja modelu Seltos. Choć formalnie jest to kompaktowy samochód, jego specyfikacja techniczna sugeruje, że na własnym podwórku Kii może dojść do niemal bratobójczej walki z modelem Kia Sportage. Co dziś wiemy o Kii Seltos?
Druga generacja modelu Mercedes GLB właśnie ujrzała światło dzienne i już na samym starcie wywołuje skrajne emocje. Niemiecki producent nie zdecydował się na bezpieczną, statyczną ewolucję – zamiast tego otrzymujemy samochód zbudowany od podstaw na nowej architekturze MMA (współdzielonej z nadchodzącym Mercedesem CLA), który urósł, zelektryfikował się i pod względem stylistyki odcina się od swojej przeszłości. Pod względem gabarytów i funkcjonalności może teraz uchodzić za alternatywę dla modelu GLC.
TOYOTA GAZOO Racing (TGR) ogłosiła globalną premierę prototypów dwóch flagowych modeli, które mają na nowo zdefiniować pojęcie japońskiego supersamochodu - GR GT, GR GT3 i Lexus LFA jako elektryczna wersja sportowego samochodu.
Volkswagen ma w swoim portfolio kilka samochodów-instytucji. Był Garbus, potem Golf. A teraz, w erze SUV-ów, tym autem jest bez wątpienia T-Roc. To na nim Volkswagen zarabia pieniądze. Pierwsza generacja, mimo że w środku była wykończona plastikiem tak twardym, że można by nim łupać orzechy (nawet w Polo było lepiej!), sprzedawała się jak ciepłe bułeczki, bo była "Golfem na szczudłach". Niedawno, w warszawskim Volkswagen Home, w blasku reflektorów i przy akompaniamencie napojów bezalkoholowych, zaprezentowano nam statycznie jego drugą generację. I już na pierwszy rzut oka widać, że Wolfsburg odrobił lekcje... ale zrobił to w typowy dla siebie, do bólu pragmatyczny sposób.
Omoda 4, wcześniej zapowiadana jako Omoda 3, została oficjalnie zaprezentowana podczas wydarzenia 2025 CHERY International User Summit w Wuhu (Chiny). Nowa propozycja koncernu Chery bezpośrednio skręca ku młodym klientom. Co dziś wiemy o Omodzie 4?
Nie tylko przodują w swoim segmencie, ale należą również do najczęściej wybieranych modeli premium na całym rynku. Audi Q5 i Mercedes GLC wyraźnie dominują w klasie średnich SUV-ów premium, a ich pojedynek nigdy nie był tak wyrównany.
Chińska marka koncernu SAIC Motor o brytyjskim rodowodzie konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio. MGS6 EV to najnowszy, rodzinny SUV klasy średniej, który powalczy o swoje miejsce z takimi autami jak Skoda Enyaq, Kia EV5 czy BYD Seal U. Co ciekawe, zanim jeszcze poznaliśmy pełną specyfikację nowego modelu, zdążył on już zdobyć pięć gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP – ponad miesiąc przed oficjalnym zaprezentowaniem danych technicznych.
Porsche wykonuje ciekawy ruch, który może wstrząsnąć rynkiem luksusowych SUV-ów. Niemiecki gigant nie tylko wprowadza na rynek kolejną generację swojego bestsellera w wydaniu bezemisyjnym, ale tworzy absolutnie intrygujący, rynkowy paradoks – nowoczesny, potężny elektryk debiutuje z ceną niższą niż jego słabszy, spalinowy odpowiednik. Co dziś wiemy o nowej generacji Porsche Cayenne?
Układ sił w segmencie samochodów klasy premium pozostaje niezmienny od dłuższego czasu – podium należy kolejno do BMW, Audi i Mercedesa. Jednak wśród liderów niespodziewanie rosną w siłę trzy inne marki premium. Kto może pochwalić się największą dynamiką wzrostu i czy na horyzoncie pojawiło się właśnie zagrożenie dla obecnych liderów rynku?
Nowy VW T-Roc celuje w premium! Zmieniono w nim wszystko - kabina ma miękkie materiały, a ergonomia wraca do korzeni (fizyczne przyciski!). SUV wygląda dojrzalej i jest dostępny jako miękka hybryda eTSI. Cena? Startuje od 122 390 zł, ale łatwo przekracza 200 tys. zł. Odkryj jego mocne i słabe strony!
Renault zapowiada wielki powrót swojej miejskiej ikony – modelu Twingo. Czwarta generacja, debiutująca na rynku w pierwszej połowie 2026 roku, ma szansę wstrząsnąć segmentem najmniejszych aut miejskich. Będzie to pojazd oferowany wyłącznie z napędem elektrycznym, a jego kluczową bronią ma być cena, ustalona na poziomie poniżej 20 tysięcy euro. Co dziś wiemy o Renault Twingo E-Tech Electric?
Podczas Japan Mobility Show 2026 zaprezentowano nadchodzącą 13 generację Toyota Corolla 2026. W gamie aż 3 wersje napędowe i silniki 1.5 turbo. Zobacz jak odświezono przedni pas modelu. Bedzie hitem?
Rynek motoryzacyjny coraz bardziej oblegany jest przez kompaktowe i uterenowione modele. Podczas gdy Mercedes zapowiada prace nad “Baby G Klasą”, a Land Rover planuje podobny ruch z Defenderem, wkracza Toyota – wyprzedzając swoich konkurentów i prezentując światu model Land Cruiser FJ. Co by nie rzec – wygląda naprawdę uroczo!
Volvo ES90 to więcej niż następca spalinowego S90, to nowy elektryczny flagowiec szwedzkiej marki, który radykalnie podnosi poprzeczkę w segmencie luksusowych, w pełni elektrycznych limuzyn
Japan Mobility Show 2025 (JMS 2025) wkracza w nowy wymiar jako jedna z najważniejszych platform innowacji na świecie, wykraczając daleko poza tradycyjne targi motoryzacyjne. W dniach od 29 października do 9 listopada w centrum wystawowym Tokyo Big Sight japońscy i globalni giganci transportu przedstawią swoje wizje przyszłości, koncentrując się na elektryfikacji, autonomii, cyfryzacji i zrównoważonym rozwoju.
Już 29 października 2025 roku w Poznaniu zadebiutuje nowa Omoda 7 z silnikiem hybrydowym. Co już wiemy na temat tego modelu?
Architektura elektryczna 800V to zaawansowany system wysokonapięciowy, który pozwala m.in. na skrócenie czasu ładowania do 15 minut! Poznaj modele, w których już stosuje się nowy system.
Hybrydowa wersja popularnego crossovera Omoda 5 właśnie debiutuje na polskim rynku. Co oferuje samochód i jaka jest cena nowej propozycji chińskiego koncernu Chery?
Łączy dobry zasięg, ładną stylistykę, korzystną cenę i ponadprzeciętną przestrzeń jak na kompakt. W mieście prowadzi się lekko i zwinnie, jak to auto elektryczne. Kia EV3 prawie zmieniła moje postrzeganie elektryków.