3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • [WRZESIEŃ 2025] Rejestracje chińskich samochodów w Polsce - raport

              [WRZESIEŃ 2025] Rejestracje chińskich samochodów w Polsce - raport

              21.05.2024 Paweł Bartocha

              Chińskie samochody w Polsce rozszerzają swoją obecność. Ich udział w rynku przekroczył 8%. Poznaj najnowsze dane związane z ilością rejestracji.

              BAIC Beijing 5

              Rejestracja chińskich samochodów osobowych – wrzesień 2025

              We wrześniu 2025 roku na polskim rynku odnotowano rekordową liczbę rejestracji chińskich samochodów osobowych. Producenci z Państwa Środka osiągnęli tym samym 8,9% udziału w rynku – najwyższy w historii. Wraz ze wzrostem popularności aut z Chin zwiększyło się również zainteresowanie pojazdami elektrycznymi (BEV).

              W dziewiątym miesiącu 2025 roku zarejestrowano w Polsce 4 419 samochodów osobowych wyprodukowanych w Chinach, co oznacza wzrost aż o 540% w porównaniu z wrześniem 2024 roku. Od początku roku liczba zarejestrowanych chińskich aut sięgnęła 28 945 egzemplarzy – o 405% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

              Z danych wynika, że we wrześniu 2025 roku firmy odpowiadały za 52,55% wszystkich rejestracji chińskich pojazdów, natomiast klienci indywidualni – za 47,45%. Co istotne, samochody z Chin stanowiły już 21,2% wszystkich rejestracji elektrycznych aut osobowych (BEV) oraz 32,5% rejestracji hybryd typu plug-in (PHEV).

              Najchętniej wybieraną przez Polaków marką była MG – we wrześniu zarejestrowano 1 313 pojazdów tego producenta. Drugie miejsce zajęło BYD z wynikiem 735 rejestracji, a tuż za nim uplasowała się Omoda z 734 zarejestrowanymi autami. W czołowej piątce znalazły się także Jaecoo (640 egzemplarzy) oraz BAIC (340 sztuk).

              Liderem całego roku pozostaje marka MG, której do końca września zarejestrowano już 10 152 samochody. Na drugiej pozycji znajduje się Omoda z 5 189 rejestracjami, a trzecie miejsce zajmuje Jaecoo z wynikiem 4 252 aut. Pierwszą piątkę uzupełniają BYD (3 547 szt.) oraz BAIC (3 456 szt.).

              W rankingu modeli najpopularniejszym autem we wrześniu było MG HS, na które zdecydowało się 794 kierowców. Drugie miejsce przypadło modelowi Jaecoo 7 (638 rejestracji), natomiast trzecie – BYD Dolphin Surf, który znalazł 377 nabywców.

              Ranking rejestracji chińskich samochodów – wrzesień 2025

              1. MG – 1 313
              2. BYD – 735
              3. Omoda – 734
              4. Jaecoo – 640
              5. BAIC – 340
              6. Leapmotor – 331
              7. Chery – 143
              8. Forthing – 43
              9. Bestune – 43
              10. GAC – 35
              11. Hongqi – 21
              12. Dongfdeng – 12
              13. DFSK – 10
              14. Skyworth – 6
              15. JAC – 6
              16. Geely – 3
              17. Seres – 2
              18. Xpeng – 1
              19. SWM – 1
              20. MAXUS – 0

              Ranking rejestracji modeli chińskich samochodów – wrzesień 2025

              1. HS – 794
              2. Jaecoo 7 – 638
              3. Dolphin Surf – 337
              4. Omoda 5 – 375
              5. Omoda 9 – 359
              6. ZS – 324
              7. T03 – 278
              8. Seal U – 159
              9. MG 3 –155
              10. Beijing 5 – 138
              11. Beijing 3 – 120
              12. Tiggo 8 – 83
              13. Beijing 7 – 80
              14. ATTO 2 – 66
              15. Tiggo 7 – 58
              16. Sealion 7 – 55
              17. C10 – 53
              18. Aion V –31
              19. Seal 5 –31
              20. T-Five –29

              Rejestracja chińskich samochodów osobowych – sierpień 2025

              W sierpniu 2025 roku w Polsce zarejestrowano 3 771 nowych samochodów osobowych marek chińskich. To o 3 210 egzemplarzy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, co przełożyło się na udział rynkowy na poziomie 8,9%. Od stycznia do końca sierpnia liczba rejestracji aut z Państwa Środka osiągnęła 24 526 sztuk – aż o 386% więcej niż w tym samym czasie 2024 roku. Mimo że w ujęciu miesięcznym sierpniowy wynik był słabszy o 8,89% względem lipca, chińskie marki ustanowiły rekordowy udział w rynku, coraz mocniej zaznaczając swoją obecność w Polsce.

              Najczęściej wybieraną chińską marką w sierpniu ponownie było MG – Polacy zarejestrowali 1 196 pojazdów tej marki, co niemal pozwoliło jej znaleźć się w pierwszej dziesiątce całego rynku (do Renault zabrakło około 6 tys. rejestracji). Drugie miejsce wśród marek z Chin zajęła Omoda (559 szt.), a trzecie Jaecoo (568 szt.), należące podobnie jak Omoda do koncernu Chery. Razem z 86 autami sprzedanymi pod marką Chery, koncern odnotował 1 213 rejestracji – więcej niż największy chiński gracz, SAIC. Czwarte miejsce zajęło BYD (565 szt.), a kolejne BAIC (419 szt.) i Leapmotor (230 szt.).

              Od początku roku MG może pochwalić się 8 839 rejestracjami – to wzrost o 119,49% w stosunku do 2024 roku. Na podium znalazły się także Omoda (4 455 szt.) i Jaecoo (3 612 szt.), a tuż za nimi uplasował się BAIC (3 116 szt.). Piątkę liderów zamyka BYD z 2 812 rejestracjami. Swoją obecność na rynku budują również takie marki jak Forthing (516 szt.), Leapmotor (808 szt.) oraz debiutujące w Polsce Chery (120 szt.).

              W zestawieniu modeli sierpniowym liderem został Jaecoo 7 z wynikiem 568 sztuk – zarówno w sprzedaży do klientów indywidualnych, jak i flotowych. Na drugim miejscu uplasował się MG HS (551 szt.), a na trzecim MG ZS (489 szt.).

              Do pierwszej dwudziestki modeli najczęściej rejestrowanych w Polsce przebiły się trzy chińskie auta. Po ośmiu miesiącach w rankingu utrzymał się MG HS (4 557 szt.), który wyprzedził już m.in. Nissana Qashqaia (4 524 szt.) i Volkswagena Tiguana (4 429 szt.).

              Główną siłą napędową wzrostu pozostają klienci indywidualni. W sierpniu MG zajęło szóste miejsce w tej grupie (761 rejestracji), a BAIC jedenastą pozycję (298 szt.). W czołowej dwudziestce znalazły się również Omoda (226 szt.) i Jaecoo (195 szt.). Największym zainteresowaniem osób fizycznych cieszyły się SUV-y: MG ZS (354 szt.), MG HS (323 szt.), Jaecoo 7 (195 szt.) i Omoda 5 (174 szt.).

              Od stycznia do sierpnia MG (5 608 szt.) pozostaje siódmą najpopularniejszą marką wśród klientów indywidualnych. W pierwszej dwudziestce są też Omoda (2 346 szt.) i BAIC (1 944 szt.). Najczęściej rejestrowanym modelem chińskim przez osoby prywatne jest MG HS (2 643 szt., 7. lokata), a tuż za nim MG ZS (2 457 szt., 9. miejsce). Omoda 5 z 2 195 rejestracjami zajmuje 13. pozycję.

              W sierpniu liderem dla firm było MG (435 szt.), a tuż za nim Jaecoo (373 szt.). W zestawieniu modeli Jaecoo 7 zajęło 14. miejsce z wynikiem 373 egzemplarzy. Od początku roku MG pozostaje numerem jeden wśród chińskich marek w rejestracjach firmowych – z łącznym wynikiem 3 232 sztuk.

              Ranking rejestracji chińskich samochodów – sierpień 2025

              • MG – 1 196
              • Omoda – 559
              • Jaecoo – 568
              • BYD –565
              • BAIC – 419
              • Leapmotor – 230
              • Chery – 86
              • Forthing – 69
              • Dongfeng – 20
              • Bestune – 18
              • GAC – 11
              • DFSK – 8
              • JAC – 7
              • Xpeng – 6
              • Geely – 2

              Rejestracja chińskich samochodów w Polsce - lipiec 2025

              Chińskie marki samochodów osobowych zyskują w Polsce na znaczeniu, coraz śmielej konkurując z dotychczasowymi liderami rynku. W lipcu 2025 roku ich udział w sprzedaży nowych aut osiągnął 7,4%, co odpowiada 4 139 zarejestrowanym pojazdom. To wzrost o 36,5% w porównaniu z czerwcem tego roku i aż o 379,6% w stosunku do lipca 2024 roku.

              Na tak dynamiczną poprawę wyników w dużej mierze wpłynęły marki, które zadebiutowały nad Wisłą w ubiegłym roku – Omoda, Jaecoo oraz BYD. Według danych SAMAR, aż 90% klientów odwiedzających salony chińskich producentów to osoby, które nigdy wcześniej nie kupowały nowego auta. Taki trend może w najbliższych miesiącach znacząco przetasować układ sił w branży.

              Od stycznia do końca lipca 2025 r. w Polsce zarejestrowano 20 755 nowych osobówek chińskiej produkcji, co oznacza wzrost o 362,7% względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

              Najpopularniejszą marką z Chin wciąż pozostaje MG. W lipcu odnotowano 1 358 rejestracji, co pozwoliło tej marce uplasować się na 12. miejscu w ogólnym zestawieniu, przed takimi graczami jak Opel, Renault czy Citroën. Od początku roku Polacy zarejestrowali już 7 643 egzemplarze MG.

              Koncern Chery również zanotował świetne wyniki. Marka Omoda, obecna w Polsce niespełna rok, zajęła 19. pozycję w rankingu z wynikiem 699 rejestracji, wyprzedzając m.in. Suzuki. Z kolei Jaecoo osiągnęło 481 rejestracji, plasując się przed Fiatem i Mazdą.

              Lipiec okazał się także udany dla BYD – 621 nowych rejestracji dało tej chińskiej marce 21. miejsce w rankingu, przed Nisssanem. Niewiele gorszy rezultat uzyskał BAIC, który zanotował 572 rejestracje.

              W kolejnych miesiącach można spodziewać się dalszego wzrostu udziału chińskich marek, m.in. za sprawą debiutów rynkowych. W lipcu zarejestrowano 30 pierwszych aut nowej marki koncernu Chery oraz 24 pojazdy od Geely. W bazie CEPiK pojawiły się również: 18 rejestracji DFSK, 17 dla Dongfeng, 6 dla Jetour i 5 dla GAC.

              Ranking rejestracji chińskich samochodów – lipiec 2025 

              1. MG – 1 358
              2. Omoda – 699
              3. BYD – 621
              4. BAIC – 572
              5. Jaecoo – 481

              Rejestracja chińskich samochodów w Polsce - czerwiec 2025

              Po wielu miesiącach dynamicznego wzrostu, czerwiec 2025 przyniósł pierwszy wyraźny spadek rejestracji chińskich samochodów osobowych w Polsce. Zarejestrowano 3 032 egzemplarze, czyli o 298 mniej niż w maju – co oznacza spadek o 9%. W konsekwencji udział chińskich aut w rynku zmniejszył się z 7,1% do 6,1%.

              Od stycznia do końca czerwca 2025 roku na polskim rynku pojawiło się ponad 16,6 tys. nowych osobowych samochodów pochodzących z Chin – dla porównania, na koniec 2024 roku liczba ta wynosiła zaledwie 11 tys. sztuk. Prognozy wskazują, że do końca 2025 roku liczba rejestracji może sięgnąć od 30 do 35 tys. pojazdów.

              Z danych IBRM Samar wynika również, że dominująca część klientów wybierała dotąd auta używane. Wyhamowanie wzrostu może mieć związek z oczekiwaniem na wejście nowych producentów, takich jak Bestune czy JAC, którzy mają zadebiutować we wrześniu. Tymczasowy spadek może być również efektem ograniczonej dostępności niektórych modeli.

              Wśród marek największą popularnością wciąż cieszy się MG, które od stycznia do czerwca zanotowało 6 285 rejestracji, z czego 828 przypadło na czerwiec (spadek o 32,8% w porównaniu z majem). Drugie miejsce zajmuje Omoda (Chery) z wynikiem 3 197 rejestracji w pierwszym półroczu i 722 w czerwcu (+0,7%), a trzecie – Jaecoo z 2 563 rejestracjami od początku roku i 426 w czerwcu (spadek o 10,1%).

              Tuż poza podium znalazły się BAIC – 2 124 rejestracje w pierwszym półroczu i 494 w czerwcu (+33,5% m/m) – oraz BYD z 1 626 rejestracjami i 401 w czerwcu (+8,4% m/m).

              Największa zmiana zaszła jednak w zestawieniu najpopularniejszych modeli. Dotychczasowy lider – MG HS – ustąpił miejsca dwóm modelom z grupy Chery: Omoda 5 oraz Jaecoo 7. Co ciekawe, oba modele pojawiły się na polskim rynku zaledwie rok temu.

              Ranking rejestracji chińskich samochodów – czerwiec 2025

              • MG – 828
              • Omoda – 722
              • Jaecoo – 426
              • BAIC – 494
              • BYD – 401

              Ranking rejestracji modeli chińskich samochodów – czerwiec 2025 

              • Omoda 5 – 495
              • Jaecoo 7 – 426
              • MG HS – 372

              Rejestracja chińskich samochodów w Polsce - maj 2025

              Maj 2025 roku okazał się przełomowy dla chińskich producentów samochodów osobowych na polskim rynku. W porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku, liczba rejestracji pojazdów z Chin wzrosła o 324,2%, osiągając poziom 3330 sztuk. To również wzrost o 4,75% względem kwietnia, kiedy zarejestrowano 3179 chińskich aut. Udział marek z Chin w rynku nowych samochodów osobowych wyniósł w maju 7,1%, co potwierdza rosnącą obecność azjatyckich producentów w Polsce i ich coraz większe znaczenie w strukturze sprzedaży.

              Największym powodzeniem wśród chińskich marek cieszy się nadal MG, którego auta były rejestrowane w maju 1233 razy, notując tym samym wzrost o 4,9% w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Drugą pozycję ponownie zajęła Omoda, osiągając wynik 717 rejestracji, co oznacza znaczący, 26,9-procentowy wzrost. Trzecie miejsce przypadło marce Jaecoo, która odnotowała 474 nowe rejestracje, czyli o 2,8% więcej niż w kwietniu. W czołówce znalazły się również BAIC oraz BYD – obie marki zakończyły miesiąc z wynikiem 370 zarejestrowanych aut. Podczas gdy BAIC zanotował spadek o 8,4%, BYD odnotował wzrost o 14,2%. Największe osłabienie pozycji wśród czołowych graczy dotknęło Leapmotor – liczba rejestracji tej marki spadła do 86 sztuk, o 48,5% mniej niż w kwietniu 2025 roku.

              Mimo imponującego wzrostu całkowitej liczby rejestracji, niemal połowa obecnych w Polsce chińskich marek nie odnotowała w maju żadnego nowego wpisu w rejestrze – aż 11 spośród 23 uwzględnionych w zestawieniu zakończyło miesiąc z zerowym wynikiem. Sytuacja ta pokazuje, że choć rynek chińskich samochodów wyraźnie się rozwija, jego struktura wciąż pozostaje silnie skoncentrowana wokół kilku dominujących marek.

              Ranking rejestracji chińskich samochodów – maj 2025

              • MG – 1 233
              • Omoda – 717
              • Jaecoo – 474
              • BAIC – 370
              • BYD – 370
              • Leapmotor – 86
              • Forthing – 57
              • DFSK – 13
              • XPeng – 4
              • SWM – 3
              • Bestune – 2
              • Skyworth – 1
              • Skywell – 0
              • JAC – 0
              • Dongfeng – 0
              • Avantier – 0
              • MAXUS – 0
              • Zeekr – 0
              • Voyah – 0
              • Seres – 0
              • Foton – 0
              • NIO – 0
              • Hongqi – 0

              Rejestracja chińskich samochodów w Polsce - kwiecień 2025

              W kwietniu odnotowaliśmy kolejny wzrost liczby rejestracji chińskich samochodów w Polsce. Był to miesiąc rekordowy zarówno pod względem liczby sprzedanych aut, jak i udziału marek chińskich w rynku, który osiągnął poziom 6,8%. Łącznie zarejestrowano 3168 pojazdów z Chin. Liderami wzrostu są MG (skok o 146,33%), Omoda i Jaecoo, a także BAIC, który zwiększył rejestracje aż o 461,11%, oraz BYD, notując imponujący wzrost o 85 400%. Coraz większe znaczenie na rynku zyskują również Leapmotor i Forthing.

              Od początku roku liczba zarejestrowanych chińskich aut przekroczyła już 10 tysięcy egzemplarzy (dokładnie 10 263 sztuki). O rosnącym zainteresowaniu świadczą dynamiczne wzrosty i wysokie miejsca w rankingach. Na czele znajduje się MG, które zwiększyło sprzedaż aż o 247,65%, osiągając wynik 4224 aut i plasując się na 15. miejscu w Polsce. Kolejne są: Omoda (1759 szt., 23. miejsce), Jaecoo (1663 szt., 24. miejsce), BAIC (1259 szt., wzrost o 548,97%, 27. miejsce) oraz BYD (855 szt., wzrost o 85 400%, 33. miejsce).

              Coraz bardziej widoczne na rynku są także Forthing (226 szt., 38. miejsce) i Leapmotor (223 szt., 39. miejsce). Zarejestrowano także pojedyncze egzemplarze marek takich jak XPeng (12 szt.), Skywell, Dongfeng i JAC (po 3 sztuki) oraz Voyah, Zeekr, Maxus i SWM (po 1 sztuce). W tym gronie jedynie Maxus zanotował znaczący spadek sprzedaży rok do roku (spadek o 94,44%).

              Najczęściej rejestrowanymi chińskimi modelami w Polsce od stycznia do kwietnia 2025 są MG HS (2271 szt., wzrost o 269,9%, 16. miejsce ogółem), Omoda 5 (1759 szt., 31. miejsce), Jaecoo 7 (1663 szt., 34. miejsce) oraz MG ZS (1537 szt., wzrost o 216,9%, 40. miejsce).

              Rynek chińskich aut w Polsce - kwiecień 2025

              Marka Kwiecień 2025 [sztuki] Marzec 2025 [sztuki]
              MG 1175 1248
              Omoda 565 531
              Jaecoo 464 424
              BAIC 404 305
              BYD 324 233
              Leapmotor 167 56
              Forthing 72 48
              DFSK 6 3
              Xpeng 2 10
              Dongfeng 0 0
              Skywell 0 2
              JAC 1 2
              SWM 0 0
              Zeekr 0 0
              Voyah 0 0
              Seres 0 0
              Hongqi 0 0
              NIO 0 0
              MAXUS 1 0
              Pozostałe 0 0
              Razem 3168 2862

              Rejestracja chińskich samochodów w Polsce - marzec 2025

              Marzec 2025 roku przyniósł znaczący wzrost rejestracji samochodów chińskich marek na polskim rynku. Łączna liczba zarejestrowanych pojazdów wzrosła z 2 130 w lutym do 2 862 w marcu, co oznacza imponujący wzrost o 732 sztuki, czyli o 34,4% w ujęciu miesiąc do miesiąca. Ten dynamiczny wzrost świadczy o rosnącym zainteresowaniu polskich konsumentów chińskimi samochodami.

              Liderzy wzrostu

              Marka MG umocniła swoją pozycję lidera, odnotowując największy wzrost zarówno pod względem liczbowym, jak i procentowym. Liczba rejestracji wzrosła z 816 do 1 248 sztuk, co stanowi wzrost o 52,9%. Omoda również zanotowała znaczący wzrost, z 381 rejestracji w lutym do 531 w marcu, co przekłada się na wzrost o 39,4%. Marka BYD wykazała jeden z najwyższych procentowych wzrostów, z 132 rejestracji w lutym do 233 w marcu (wzrost o 76,5%). Leapmotor i Xpeng to marki, których sprzedaż samochodów wystartowała w marcu, rejestrując odpowiednio 56 i 10 pojazdów. Obaj producenci w swojej gamie oferują samochody elektryczne, objęte dotacjami w ramach programu "NaszEauto". Leapmotor oferuje jedne z najtańszych samochodów elektrycznych dostepnych aktualnie na rynku. XPeng natomiast to chiński segment samochodów Premium.

              Spadki i stagnacja

              Jedyną marką, która zanotowała spadek, jest Jaecoo. Liczba rejestracji spadła z 450 do 424 sztuk (-5,8%). BAIC i DFSK: Te dwie marki utrzymały stabilny poziom rejestracji. Dongfeng, SWM, Zeekr, Voyah, Seres, Hongqi, NIO i MAXUS pozostały na zerowym poziomie.

              Chińskie marki samochodów dynamicznie zdobywają polski rynek, oferując konkurencyjne ceny i bogate wyposażenie. MG umacnia swoją pozycję lidera, a BYD ma potencjał, by stać się kluczowym graczem w najbliższych miesiącach. Pojawienie się nowych marek, takich jak Leapmotor i Xpeng, świadczy o rosnącym zainteresowaniu polskim rynkiem. Należy uważnie obserwować marki, które odnotowały spadki lub stagnację, aby ocenić, czy jest to chwilowy trend, czy trwała tendencja.

              Marka Marzec 2025 [sztuki] Luty 2025 [sztuki]
              MG 1248 816
              Jaecoo 424 450
              Omoda 531 381
              BAIC 305 305
              BYD 233 132
              Forthing 48 38
              Leapmotor 56 0
              DFSK 3 3
              Xpeng 10 0
              Dongfeng 0 2
              Skywell 2 1
              JAC 2 0
              SWM 0 1
              Zeekr 0 1
              Voyah 0 1
              Seres 0 0
              Hongqi 0 0
              NIO 0 0
              MAXUS 0 0
              Pozostałe 0 0
              Razem 2862 2130

              Rejestracja chińskich samochodów w Polsce - luty 2025

              • W lutym 2025 r. sprzedano 2 130 samochodów, co oznacza wzrost o 2,26% w porównaniu do stycznia 2025 r. (2 083 sztuki).
              • Wzrost w porównaniu do lutego 2024 r. jest znaczący - 541,57% (z 332 sztuk w 2024 r. do 2 130 w 2025 r.).
              • Łączna sprzedaż za styczeń-luty 2025 wynosi 4 213 sztuk, co oznacza wzrost o 710,2% w porównaniu do analogicznego okresu 2024 r. (520 sztuk).

              Liderzy rynku – najpopularniejsze marki

              Marka Luty 2025 [sztuki] Styczeń 2025 [sztuki] Zmiana [%] Udział w rynku [%]
              MG 816 985 -17,16% 1 801 42,75%
              Jaecoo 450 328 +37,2% 778 18,47%
              Omoda 381 281 +35,59% 662 15,71%
              305 246 +23,98% 551 13,08%

              MG dominuje rynek, choć w lutym odnotował spadek sprzedaży o 17,16% względem stycznia. Jaecoo i Omoda dynamicznie rosną – ich sprzedaż wzrosła odpowiednio o 37,2% i 35,59% w porównaniu do stycznia 2025. BAIC z imponującym wzrostem – sprzedaż wzrosła o 369,23% rok do roku (luty 2024- 65 sztuk vs. luty 2025 - 305 sztuk).

              Ranking najpopularniejsze chińskie marki w liczbach - luty 2025

              • MG - 816
              • Jaecoo - 450
              • Omoda - 381
              • BAIC - 305
              • BYD - 132
              • Forthing - 38
              • DFSK - 3
              • Dongfeng - 2
              • Skywell - 1
              • Voyah - 1
              • Zeekr - 1

              Marki z największymi spadkami

              BYD (-20,48%), Forthing (-44,12%), DFSK (-57,14%), oraz SWM (-100%) zaliczyły spadki sprzedaży w lutym 2025 r. względem stycznia 2025. Marki takie jak MAXUS, Hongqi, NIO całkowicie wypadły z rynku (brak sprzedaży w 2025 r.).

              Największe wzrosty rok do roku (luty 2025 vs luty 2024)

              • MG – wzrost o 215,06% (z 259 do 816 szt.)
              • BAIC – wzrost o 369,23% (z 65 do 305 szt.)
              • Forthing – wzrost o 5 200% (z 2 do 38 szt.)
              • DFSK – wzrost o 50% (z 2 do 3 szt.)

              Rejestracje chińskich samochodów w Polsce - styczeń 2025

              Styczeń 2025 roku przyniósł znaczący wzrost popularności chińskich samochodów w Polsce. W pierwszym miesiącu tego roku zarejestrowano rekordową liczbę 2083 nowych pojazdów z Chin, co stanowi imponujący wzrost o 1008% w porównaniu do stycznia ubiegłego roku, oraz o 11,57% więcej niż w grudniu 2024, kiedy sprzedano 1863 auta. Tak dynamiczny rozwój rynku chińskich samochodów stanowi już niemal 20% całkowitej liczby sprzedaży z 2024 roku.

              W styczniu chińskie marki osiągnęły najwyższy miesięczny udział w polskim rynku nowych aut, wynoszący 4,7%, podczas gdy w całym roku 2024 wynosił on tylko 1,9%.

              Interesującym zjawiskiem jest dominacja osób fizycznych w segmencie chińskich aut - ich odsetek wynosi 54%.

              Liderem sprzedaży pozostaje marka MG, która sprzedała 985 pojazdów, choć jej udział zmniejszył się z 63% w grudniu do 47,28% w styczniu. Najpopularniejszym modelem marki MG jest HS, którego sprzedano 644 egzemplarze, za nim plasuje się ZS z 257 sztukami, a model miejski MG3 trafił do 72 nabywców.

              Na drugie miejsce awansowało Jaecoo, które sprzedało 328 aut (15,74% rynku chińskich aut) i oferuje kompaktowego SUV-a 7.

              Na trzecim miejscu uplasowała się Omoda z 281 rejestracjami (13,49% udziału w rynku), które oferuje kompaktowego crossovera crossovera 5, w tym nową elektryczną odmianę E5.

              Czwartą pozycję zajmuje BAIC z 246 sprzedanymi pojazdami (11,80% udziału). Najpopularniejsze modele to Beijing 3 (138 szt.), Beijing 5 (70 szt.) oraz SUV Beijing 7 (38 szt.).

              Piątkę zamyka BYD, z wynikiem 166 sprzedanych aut (7,97% rynku), gdzie najczęściej wybieranym modelem jest SUV klasy średniej Seal U (123 szt.).

              W siłę rośnie także Forthing, który zajął szóste miejsce z 68 zarejestrowanymi samochodami, z SUV-em T-Five (48 szt.) na czele.

              Najbardziej popularne modele chińskich samochodów w Polsce to MG HS (644 szt.), Jaecoo 7 (328 szt.) oraz Omoda 5 (281 szt.).

              Najpopularniejsze chińskie marki w Polsce - styczeń 2025

              1. MG - 985
              2. Jaecoo 328
              3. Omoda - 281
              4. BAIC - 246
              5. BYD - 166
              6. Forthing - 68
              7. DFSK - 7
              8.  SWM - 1
              9. Dongfeng 1
              10. Hongqi - 0

              Najpopularniejsze chińskie modele w Polsce - styczeń 2025

              1. MG HS - 644
              2. Jaecoo 7 - 328
              3. Omoda 5 - 281
              4. MG ZS - 257
              5. BAIC Beijing 3 - 138
              6. BYD Seal U - 123
              7. MG3 - 72
              8. BAIC Beijing 5 - 70
              9. Forthing T-Five - 48
              10. BAIC Beijing 7 - 38

              Rejestracje chińskich samochodów w Polsce - styczeń-grudzień 2024

              Od początku 2024 roku w Polsce zarejestrowano 10 691 samochodów chińskich marek, co przełożyło się na 1,9% udziału w rynku nowych aut. To ogromny wzrost w porównaniu do 2023 roku, kiedy liczba ta wynosiła zaledwie 163 pojazdy. Chińskie marki zaznaczają także swoją obecność w segmencie aut dostawczych – w ubiegłym roku zarejestrowano 115 pojazdów o DMC do 3,5 tony, w tym 87 sztuk marki Maxus i 28 pojazdów BYD Trucks.

              Największy sukces wśród chińskich marek odniosło MG, które znalazło 6763 nabywców, co uplasowało je na 20. miejscu wśród najczęściej wybieranych marek w Polsce. MG odpowiada za 63,26% całkowitej sprzedaży chińskich samochodów w kraju. W samym grudniu marka sprzedała 916 aut, zajmując tym samym 15. miejsce na rynku. Najchętniej kupowanym modelem było MG HS, który trafił do 4440 klientów, czyniąc go najpopularniejszym chińskim autem w Polsce i jednocześnie 30. najlepiej sprzedającym się nowym samochodem ogółem. Drugie miejsce wśród chińskich aut zajęło MG ZS z wynikiem 1641 rejestracji. Sporym zainteresowaniem cieszyło się także elektryczny MG4, który z wynikiem 401 sztuk uplasowało się na 8. miejscu wśród najczęściej wybieranych aut elektrycznych w Polsce.

              Drugą najchętniej wybieraną chińską marką był BAIC – jego modele kupiło 1731 osób, co daje mu 16,19% udziału w rynku chińskich aut. Najpopularniejszymi modelami były Beijing 5 (927 szt.), Beijing 7 (422 szt.) i Beijing 3 (380 szt.).

              Na trzecim miejscu znalazła się Omoda, która sprzedała 1104 egzemplarze, co przekłada się na 10,33% rynku chińskich samochodów. Cały wolumen sprzedaży tej marki wygenerował model Omoda 5.

              Coraz większą popularność zdobywa również Jaecoo – model 7 znalazł 505 nabywców, co dało marce 4,72% udziału w rynku chińskich samochodów w Polsce.

              Pierwszą piątkę zamyka BYD, którego sprzedaż wyniosła 411 egzemplarzy (3,84% rynku). Najczęściej wybierane modele to Seal U (287 szt.), Seal (95 szt.) oraz Dolphin (27 szt.).

              Kolejną marką w zestawieniu jest Forthing, który trafił do 78 klientów. Sprzedaż opierała się na modelach T-Five (31 szt.) i U-Tour (29 szt.).

              Na siódmym miejscu znalazł się Maxus z 34 sprzedanymi samochodami. Największy udział w tym wyniku miał SUV Euniq 6 (27 szt.), a resztę stanowiły minivan Euniq 5 Plus i luksusowy van Mifa 9 (1 szt.).

              Najczęściej rejestrowanymi chińskimi samochodami w Polsce w 2024 roku były: MG HS (4440 szt.), MG ZS (1641 szt.), Omoda 5 (1104 szt.), BAIC Beijing 5 (927 szt.) i Jaecoo 7 (505 szt.).

              Najpopularniejsze chińskie marki w Polsce - styczeń-grudzień 2024

              1. MG - 6763
              2. BAIC - 1731
              3. Omoda - 1106
              4. Jaecoo - 505
              5. BYD - 411
              6. Forthing - 78
              7. Maxus - 34
              8. Seres - 22
              9. DFSK- 15
              10. Leapmotor - 7
              11. Skywell - 7
              12. NIO - 5
              13. Hongqi - 4
              14. Dongfeng - 3

              Rejestracje chińskich samochodów w Polsce - styczeń-listopad 2024

              Według Samaru od stycznia do listopada zarejestrowano w Polsce 8828 chińskich samochodów. Dla porównania rok temu było to zaledwie 120 aut. 

              Największą popularnością cieszy się MG, które od początku roku trafiło do 5847 osób, co daje mu aż 66,23% rynku chińskich aut w Polsce i czyni jednocześnie 21. najpopularniejszą marką w ogóle. Co ciekawe, w samym listopadzie MG trafiło do 903 nabywców, przez co uplasowało się na 15. miejscu. Najczęściej wybieranym modelem jest HS, który od stycznia do listopada znalazł 3771 nabywców, z czego w samym listopadzie 753, co dało mu 12. miejsce wśród najpopularniejszych aut w Polsce w tymże miesiącu.  Drugim najpopularniejszym modelem tej marki jest ZS (1464 szt.), zaś trzecim elektryczne MG4 (381 szt.), które jednocześnie jest 6. najpopularniejszym autem elektrycznym w Polsce w ogóle.

              Drugie miejsce należy do BAICa, który sprzedał 1493 samochody, co daje mu 16,91% rynku chińskich aut nad Wisłą. Nabywcy sięgają najczęściej po Beijinga 5 (689 szt.), Beijinga 3 (201 szt.) oraz Beijinga 7 (197 szt.). 

              Trzecia lokata należy do Omody, która zarejestrowała 797 samochodów (9,02% rynku chińskich aut nad Wisłą). Póki co w ofercie ma tylko kompaktowego crossovera 5, jednak już wkrótce dołączy jego elektryczny wariant E5. 

              Tuż za podium plasuje sie Jaecoo, które również oferuje tylko jeden model J7. Trafił on do 307 nabywców, co daje mu 3,47% rynku chińskich aut w Polsce. 

              Piąte miejsce należy do BYDa, który zarejestrował 229 samochodów, co daje mu 2,59% udziału w rynku chińskich aut nad Wisłą. Najczęściej wybieranymi modelami są Seal U (130 szt.), Seal (81 szt.) oraz Dolphin (16 szt.).

              Największym powodzeniem spośród wszystkich chińskich aut w Polsce cieszą się MG HS (3771 szt.), MG ZS (1464 szt.), Omoda 5 (797 szt.), BAIC Beijing 5 (689 szt.) oraz MG4 (381 szt.).  

              Najpopularniejsze chińskie marki w Polsce - styczeń-listopad 2024

              1. MG - 5847
              2. BAIC - 1493
              3. Omoda - 797
              4. Jaecoo - 307
              5. BYD - 229
              6. Forthing - 63
              7. Maxus - 33
              8. Seres - 22
              9. DFSK- 15
              10. Leapmotor - 7
              11. Skywell - 6
              12. NIO - 5
              13. Hongqi - 4

              TOP20 chińskich modeli w Polsce - styczeń-listopad 2024

              1. MG HS - 3771
              2. MG ZS - 1464
              3. Omoda 5  - 797
              4. BAIC Beijing 5 - 689
              5. MG4 - 381
              6. Jaecoo J7 - 307
              7. BAIC Beijing 3 - 201
              8. BAIC Beijing 7 - 197
              9. BAIC X7 - 172
              10. BYD Seal U 130
              11. BYD Seal - 81
              12. BAIC X35 - 76
              13. Maxus Euniq 6 - 26
              14. Forthing T-Five - 24
              15. Forthing U-Tour - 23
              16. Seres 3 - 22
              17. BYD Dolphin - 16
              18. Leapmotor T03  - 7
              19. DFSK Fengon 500 - 7
              20. Skywell ET5 - 6

              Rejestracje chińskich samochodów w Polsce - styczeń-październik 2024

              Według IBRM Samar od stycznia do października zarejestrowano w Polsce łącznie 7201 chińskich samochodów. Dla porównania w analogicznym okresie ubiegego roku było to zaledwie 88 aut. 

              Liderem rynku chińskich aut w Polsce jest MG ze sprzedażą na poziomie 4944 sztuk i udziałem w rynku na poziomie 68,65%. Jest to też 21. najpopularniejsza marka w Polsce w ogóle, wyprzedzając m.in. Teslę, Seata, Hondę czy Fiata. W samym październiku MG z łączną liczbą rejestracji na poziomie 682 aut zajęło nawet 17. pozycję na polskim rynku. Najczęściej wybieranymi modelami są HS (3018 szt.), ZS (1380 szt.) oraz MG4 (369 szt.), który jest też 6. najpopularniejszym elektrycznym autem w Polsce w ogóle. 

              Drugie miejsce z wynikiem 1230 samochodów zajmuje BAIC, co daje mu 17,08% udziału w rynku chińskich aut w Polsce. Najczęściej klienci decydują się na modele Beijing 5 (652 szt.), Beijing 7 (187 szt.) oraz Beijing 3 (131 szt.). 

              Trzecią lokatę zajmuje Omoda, która od początku roku sprzedała 599 egzemplarzy modelu 5, co daje jej 8,31% udziału. Wkrótce do gamy dołączy elektryczny wariant E5.

              Tuż za podium plasuje się BYD, który zarejestrował 160 aut, mimo, że jego oficjalna dystrybucja rozpoczęła się dopiero na początku sierpnia (2,22% udziału w rynku chińskich aut w Polsce). Najpopularniejszymi modelami są Seal U (76 szt.), Seal (68 szt.) oraz Dolphin (15 szt.). 

              Pierwszą piątkę wieńczy Jaecoo, które zarejestrowało 144 egzemplarze modelu J7 (2% udziału w rynku chińskich aut w Polsce). 

              Najchętniej wybieranymi chińskimi samochodami w Polsce są MG HS (3018 szt.), MG ZS (1380 szt.), BAIC Beijing 5 (652 szt.), Omoda 5 (599 szt.) oraz MG4 (369 szt.).  

              Najpopularniejsze chińskie marki w Polsce - styczeń-październik 2024

              1. MG - 4944
              2. BAIC - 1230
              3. Omoda - 599
              4. BYD - 160
              5. Jaecoo - 144
              6. Forthing - 34
              7. Maxus - 33
              8. Seres - 22
              9. DFSK- 13
              10. Leapmotor - 7
              11. Skywell - 6
              12. NIO - 5
              13. Hongqi - 4

              TOP20 chińskich modeli w Polsce - styczeń-październik 2024

              1. MG HS - 3018
              2. MG ZS - 1380
              3. BAIC Beijing 5 - 652
              4. Omoda 5  - 599
              5. MG4 - 369
              6. BAIC Beijing 7 - 187
              7. Jaecoo J7 - 144
              8. BAIC Beijing 3 - 131
              9. BAIC X7 - 101
              10. BAIC X35 - 76
              11. BYD Seal U - 76
              12. BYD Seal - 68
              13. Maxus Euniq 6 - 26
              14. Seres 3 - 22
              15. BYD Dolphin - 15
              16. Forthing T-Five - 11
              17. Forthing U-Tour - 10
              18. Leapmotor T03  - 7
              19. DFSK Fengon 500 - 7
              20. Forthing 4 - 6

              Rejestracje chińskich samochodów w Polsce - styczeń-kwiecień 2024

              Chińskich marek w Polsce przybywa jak grzybów po deszczu. Rynek chińskich samochodów stale rośnie, co potwierdzają statystyki. Według danych IBRM Samar od stycznia do kwietnia 2024 zarejestrowano w Polsce 1470 chińskich samochodów. Liderem rynku jest MG ze sprzedażą na poziomie 1215 sztuk. Drugie miejsce należy do BAICa z wynikiem 194 egzemplarzy, natomiast podium wieńczy Maxus z 38 rejestracjami. Wśród modeli dominują modele MG w postaci HS (615 szt.), ZS (484 szt.) oraz MG4 (116 szt.). 

              TOP10 chińskich marek w Polsce - styczeń-kwiecień 2024

              1. MG - 1215
              2. BAIC - 194
              3. MAXUS - 38
              4. BYD - 6
              5. Seres - 5
              6. DFSK - 4
              7. Forthing - 4
              8. NIO - 2
              9. Hongqi - 1
              10. Skywell - 1

              TOP20 chińskich modeli w Polsce - styczeń-kwiecień 2024

              1. MG HS - 615
              2. MG ZS - 484
              3. MG MG4 - 116
              4. BAIC Beijing 5 - 99
              5. BAIC Beijing 3 - 71
              6. BAIC X35 - 21
              7. MAXUS Euniq 6 - 15
              8. MAXUS Deliver 9 - 7
              9. DFSK Fengon 500 - 2
              10. Seres 3 - 2
              11. MAXUS Euniq 5 - 2
              12. Maxus Deliver 9 - 8
              13. Maxus E-Deliver 3 - 6
              14. BYD ETP3 - 5
              15. Seres 3  - 5
              16. BAIC Beijing 7 - 3
              17. Forthing Forthing 4
              18. Maxus E-Deliver 9 - 3
              19. Maxus Euniq 5 - 3
              20. Maxus T90 - 3 
              Zobacz podobne artykuły
              Toyota Land Cruiser FJ

              Oto miniaturka popularnego modelu. Toyot...

              Rynek motoryzacyjny coraz bardziej oblegany jest przez kompaktowe i uterenowione modele. Podczas gdy Mercedes zapowiada prace nad “Baby G Klasą”, a...

              Klaudia Figiel 24.10.2025 3 min
              VOLVO ES90 zdjęcie prasowe

              Nowe Volvo ES90 - nowa era flagowych sed...

              Volvo ES90 to więcej niż następca spalinowego S90, to nowy elektryczny flagowiec szwedzkiej marki, który radykalnie podnosi poprzeczkę w segmencie...

              Katarzyna Bugla 23.10.2025 3 min
              Japan Mobility Show 2025 premiery

              Japan Mobility Show 2025 – przyszłość w...

              Japan Mobility Show 2025 (JMS 2025) wkracza w nowy wymiar jako jedna z najważniejszych platform innowacji na świecie, wykraczając daleko poza trady...

              Katarzyna Bugla 21.10.2025 5 min
              Omoda 7 debiut Polska 2025 już w październiku 2025

              Omoda 7 z debiutem na Poznań Game Arena...

              Już 29 października 2025 roku w Poznaniu zadebiutuje nowa Omoda 7 z silnikiem hybrydowym. Co już wiemy na temat tego modelu?

              Katarzyna Bugla 17.10.2025 3 min
              szybkie ładowanie architektura 800 V

              Architektura elektryczna 800V - czym jes...

              Architektura elektryczna 800V to zaawansowany system wysokonapięciowy, który pozwala m.in. na skrócenie czasu ładowania do 15 minut! Poznaj modele,...

              Katarzyna Bugla 14.10.2025 3 min
              Omoda 5 Hybrid

              Omoda 5 Hybrid debiutuje na polskim rynk...

              Hybrydowa wersja popularnego crossovera Omoda 5 właśnie debiutuje na polskim rynku. Co oferuje samochód i jaka jest cena nowej propozycji chińskieg...

              Klaudia Figiel 07.10.2025 3 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Abarth
              • Alfa Romeo
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jac
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Ram
              • Renault
              • Seat
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Tesla
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.