3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Nowe Audi A6 e-tron zaprezentowane. Przewaga dzięki rewolucji

              Nowe Audi A6 e-tron zaprezentowane. Przewaga dzięki rewolucji

              31.07.2024 Paweł Bartocha

              Zgodnie z zapowiedziami Audi zmienia nomenklaturę swoich modeli. W efekcie zaprezentowane właśnie nowe Audi A6 e-tron stało się samochodem elektrycznym i wyznacza trendy w kwestii designu i zasięgu.

              Audi A6 e-tron

              Z artykułu dowiesz się o:

              Audi A6 e-tron 2025 - dane techniczne
              Audi A6 e-tron 2025 - stylistyka
              Audi A6 e-tron 2025 - wnętrze
              Audi A6 e-tron 2025 - silniki
              Audi A6 e-tron 2025 - wyposażenie i ceny
              Audi A6 w ofercie Nowyosobowy.pl
              Audi A6 - krótko o historii modelu

              Już jakiś czas temu Audi zapowiedziało, że dokona roszad w gamie, w ramach których modele parzyste będą elektrykami, zaś nieparzyste otrzymaja napęd spalinowy. Tak też się stało już chociażby przy okazji liftingu SUV-a e-tron, który otrzymał nazwę Q8 e-tron. Z kolei niedawno premierę świętowało nowe Audi A5 w wersjach liftback i Avant, które zajęło miejsce po spalinowym A4. Nowe Audi A4 e-tron ma mieć bowiem wyłącznie napęd elektryczny. Teraz poznaliśmy kolejnego członka nowej rodziny Audi w postaci modelu A6 e-tron. Według zapewnień producenta nowe A6 wyznacza standardy w segmencie E pod względem zasięgu i designu.

              Audi A6 e-tron 2025 - dane techniczne

              Audi A6 e-tron bazuje na zupełnie nowej platformie PPE, przeznaczonej wyłącznie dla samochodów elektrycznych. Korzystają z niej również Porsche Macan oraz Audi Q6 e-tron. A6 e-tron mierzy ponad 4,9 m długości i ma 1,5 m wysokości. Samochód wyróżnia się też bardzo opływowym nadwoziem, którego współczynnik oporu powietrza Cx wynosi raptem 0,21 (w wersji Avant 0,24). Jest to zasługa m.in. opływowego przodu z zabudowanym grillem, płaskiej podłogi, tylnego dyfuzora, aerodynamicznych felg czy kurtyn wokół kół. Sama przełączana łopatka wlotu chłodnego powietrza pod osłoną Singleframe, który pomaga ograniczyć straty w przepływie powietrza wokół tego obszaru, pozwala zmniejszyć Cd o około 0,012 – a to statystycznie odpowiada 12 kilometrom zasięgu.

              Audi A6 Avant

              Audi A6 e-tron 2025 - stylistyka

              Dynamiczny i elegancki design nowego A6 e-tron nadaje mu nowoczesnego charakteru. Smukły kształt świateł do jazdy dziennej i szeroki grill sprawiają, że A6 e-tron wygląda na płaskie i szerokie. Czarna maska otaczająca zamkniętą, odwróconą osłonę Singleframe odzwierciedla   odrębny język projektowania modeli e-tron. Dwuczęściowe reflektory wyglądają trochę niczym w BMW serii 7, jednak ich dolne klosze są mocno przyciemnione, przez co nie zaburzają harmonii nadwozia. Smukły, typowy dla Audi profil nowego A6 e-tron podkreślają zlicowane klamki drzwi i charakterystyczne przetłoczenia. . Akumulator jako serce samochodu zaakcentowano czarną wstawką w osłonie progu. Sprawia ona, że z profilu nadwozie zyskuje jeszcze bardziej płaski, smukły i dynamiczny wygląd.

              Tylną partię Sportbacka wieńczy efektowny spojler, a dynamiczny wygląd dodatkowo akcentuje przyciągający wzrok tylny dyfuzor. Audi A6 e-tron jest standardowo wyposażone w 19-calowe, pięcioramienne felgi o aerodynamicznym kształcie, natomiast wersja S line otrzymuje 20-calowe obręcze z pięcioma efektownymi potrójnymi ramionami, w kolorze grafitowej szarości. Również mocniejszy wariant S6 e-tron otrzyma 20-calowe obręcze. Z tyłu zastosowano II generację smukłych cyfrowych lamp OLED. Po raz pierwszy cyfrowe tylne lampy OLED 2.0 mogą komunikować się z bezpośrednim otoczeniem (car-to-x). Użytkownik ma do wyboru 8 cyfrowych sygnatur świetlnych w nowo zaprojektowanych cyfrowych światłach do jazdy dziennej reflektorów Matrix LED oraz cyfrowych tylnych lampach OLED 2.0. Nowe Audi A6 e-tron wyróżniają też podświetlane pierścienie z tyłu, które są opcją. 

              Audi A6 e-tron

              Audi A6 e-tron 2025 - wnętrze

              Kabinę dobrze znamy z Q6 e-tron czy nowego A5. Mamy zatem tzw. cyfrową scenę, składającą się z 11,9-calowego wyświetlacza cyfrowych zegarów, 14,5-calowego dotykowego ekranu systemu infotainment oraz 10,9-calowego wyświetlacza od inforozrywki przed pasażerem. Aktywny tryb prywatności sprawia, że podczas podróży pasażer na przednim siedzeniu może oglądać treści rozrywkowe takie jak filmy czy seriale bez rozpraszania kierowcy. Kolejnym istotnym elementem kabiny będzie opcjonalny wyświetlacz head-up drugiej generacji, wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Od drzwi aż po całą deskę rozdzielczą roztacza się pas tapicerowanego tworzywa, a nawiewy zgrabnie wkomponowano w kokpit. Na liście opcji znajdziemy też cyfrowe lusterka boczne z umieszczonymi po bokach wyświetlaczami. Wśród opcji znajdziemy też samoprzyciemniający się, tzw. inteligentny panoramiczny dach. System multimedialny korzysta z bezprzewodowych aktualizacji i rozbudowanego, samouczącego się asystenta głosowego, a w przyszłości zyska dostęp do treści online i ChataGPT. 

              Audi A6 e-tron wnętrz

              Audi A6 e-tron 2025 - silniki

              Nowe Audi A6 e-tron wyposażono w baterie o pojemności 94,9 kWh netto. Składają się z 12 modułówi i 180 ogniw pryzmatycznych. W przypadku wariantu A6 Sportback e-tron zapewniają aż 750 km zasięgu oraz 720 km dla modelu A6 Avant e-tron. Samochód rozwija 367 KM, pzyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,4 s i rozpędza się do 210 km/h, zaś napęd trafia na tylną oś. Mocniejszy wariant S6 e-tron rozwija już 503 KM (551 KM z funkcją Launch Control), przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 s i rozpędza się do 240 km/h. Napęd trafia na obie osie. W przypadku modelu S6 Sportback e-tron zasięg wynosi 670 km, a w S6 Avant e-tron 640 km. W późniejszym terminie pojawią się kolejne odmiany z napędem na tylne koła lub na wszystkie koła quattro. 

              Platforma PPE oraz instalacja 800V pozwalają na ładowanie mocą do 270 kW, co pozwala na uzupełnienie baterii od 10 do 80% w zaledwie 21 minut, a już po 10 minutach uzyskamy do 310 km zasięgu. Audi A6 e-tron może korzystać z tzw. ładowania pakietowego. W tym celu akumulator 800 V jest dzielony na dwa zestawy, każdy o napięciu 400 V, które można następnie równolegle ładować z mocą do 135 kW. W dodatku auto posiada zaawansowany system rekuperacji. Audi A6 e-tron rekuperuje energię z mocą do 220 kW. 

              Audi A6 e-tron 2025 - wyposażenie i ceny

              Na liście opcji znajdziemy m.in. zawieszenie pneumatyczne z kontrolą tłumienia. W trybie efficiency zawieszenie obniża się o 20 mm, poprawiając aerodynamikę i obniżając tym samym zużycie energii. Na listę wyposażenia standardowego trafią m.in. asystent parkowania plus z informowaniem o odległości od przeszkód, kamera cofania, ogranicznik prędkości oparty na znakach drogowych, rozpoznawanie znaków drogowych na podstawie danych z kamery, adaptacyjny tempomat oraz ostrzeganie o rozproszeniu uwagi i senności.

              Szczegóły dotyczące specyfikacji i ceny Audi A6 e-tron w wersjach Sportback i Avant poznamy we wrześniu. W Niemczech A6 Sportback e-tron będzie kosztować od 75 600 euro, żaś A6 Avant e-tron - od 77 250 euro. Warianty S6 Sportback e-tron i S6 Avant e-tron kosztują odpowiednio 99 500 oraz 101 150 euro. Rywalami auta będą m.in. BMW i5, Mercedes EQE i Tesla Model S.

              Audi A6 w ofercie Nowyosobowy.pl

              Na Nowyosobowy.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Audi A6 w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, pochodzące z 2024 roku. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności, szybki odbiór oraz na sięgajace ponad 20% rabaty.

              Zobacz ofertę Audi A6 leasing na Nowyosobowy.pl

              Audi A6 - krótko o historii modelu

              Pierwszą generację Audi A6 produkowano w latach 1994-1997 i była ona tak naprawdę zmodernizowanym Audi 100 C4. Samochód oferowano jako sedana i kombi Avant. Oprócz odświeżonego nadwozia (m.in. nowe zderzaki i lampy z przezroczystymi obudowami kierunkowskazów) i wnętrza nowością względem modelu 100 było wprowadzenie topowego diesla 2.5 R5 o mocy 140 KM oraz jednostki benzynowej 4.2 V8 o mocy 325 KM w topowej wersji S6 Plus. 

              Audi A6 C5 zadebiutowało w 1997 roku. Samochód skonstruowano od podstaw. Jego współczynnik oporu powietrza Cx wynosił 0,28. W 1998 roku do oferty dołączyła wersja Avant. W 1999 roku do gamy wprowadzono wariant S6 Avant z jednostką 4.2 V8, a także uterenowioną odmiańę Allroad z pneumatycznym regulowanym zawieszeniem, wyższym prześwitem, większymi kołami i nielakierowanymi zderzakami. Ofertę zwieńczył wariant RS6 z jednostką 4.2 V8 biturbo o mocy 450 KM. Przyspieszał od 0 do 100 km/h w 4,7 s i rozpędzał się do 250 km/h. W 2001 roku przeprowadzono kosmetyczny lifting. 

              III generacja Audi A6 (C6) zadebiutowała w 2004 roku. Za jego projekt odpowiada Walter de Silva. W 2005 roku samochód zdobył tytuł World Car of The Year. Samochód stanowi ewolucję stylistyczną poprzedniej generacji, jednocześnie wygląda nowocześniej, co widać zwłaszcza po kabinie, która otrzyma nowy system multimedialny MMI z charakterystycznym wielofunkcyjnym pokrętłem jako alternatywę dla oferowanego przez BMW iDrive. W 2006 roku zadebiutowało S6 z wolnossącą jednostką 5.2 V10 o mocy 435 KM, a ofertę zwieńczyło RS6 z podwójnie doładowaną jednostką 5.0 V10 o mocy 580 KM, zapewniającą przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 s. W 2006 roku ofertę zasiliło A6 Allroad. W 2008 roku przeprowadzono lifting, w ramach którego zmieniono grill, reflektory (zyskały LED-y do jazdy dziennej), tylne lampy wykonano w technologii LED i wprowadzono nowe silniki.

              W 2011 roku zadebiutowało Audi A6 C7, a w 2012 r. do gamy dołączyła wersja Allroad. A6 C7 jest, w zależności od wersji, o około 50 kg lżejsze od poprzednika. W porównaniu z Avantem A6 allroad quattro ma szersze błotniki, większy o 6 cm prześwit, a także stalową osłonę podwozia z przodu i z tyłu. Nowością była też odmiana hybrydowa plug-in o łącznej mocy 245 KM. W 2013 roku zadebiutowało RS6 Avant z 4-litrowym V8 biturbo o mocy 560 KM, przyspieszające od 0 do 100 km/h w 3,9 s. W 2014 roku dokonano liftingu, w ramach którego zmieniono przednie i tylne lampy oraz grill, wyposażenie opcjonalne wzbogacono o reflektory Matrix LED oraz odświeżono gamę jednostek napędowych. 

              Audi A6 C8 zadebiutowało w 2018 roku, a za jego projekt odpowiada pochodzący z Polski Parys Cybulski. Jest to trzeci z modeli zaprojektowany według nowej estetyki marki, po A7 II i A8 D5. Podobnie jak poprzednik, samochód przejął deskę rozdzielczą z A7, tym samym wprowadzając do tego modelu nowy cyfrowy kokpit składający się z 3 dużych wyświetlaczy. Jeden zastępuje zegary, drugi służy do obsługi systemu MMI, zaś trzeci obsługuje klimatyzację. Samochód ma podobne proporcje do poprzednika, lecz jest większy, ma dłuższy rozstaw osi i bardziej wyraziste kształty. Topowe RS6 rozwija 600 KM z jednostki 4.0 V8 biturbo i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,6 s. W gamie znalazło się też miejsce dla wersji Allroad oraz dwóch wariantów PHEV. W 2023 roku A6 C8 poddano liftingowi - zmieniono grill i zderzak, a standardem stał się 12,3-calowy wyświetlacz cyfrowych zegarów.

              Zobacz podobne artykuły
              Omoda 7 debiut Polska 2025 już w październiku 2025

              Omoda 7 z debiutem na Poznań Game Arena...

              Już 29 października 2025 roku w Poznaniu zadebiutuje nowa Omoda 7 z silnikiem hybrydowym. Co już wiemy na temat tego modelu?

              Katarzyna Bugla 17.10.2025 3 min
              szybkie ładowanie architektura 800 V

              Architektura elektryczna 800V - czym jes...

              Architektura elektryczna 800V to zaawansowany system wysokonapięciowy, który pozwala m.in. na skrócenie czasu ładowania do 15 minut! Poznaj modele,...

              Katarzyna Bugla 14.10.2025 3 min
              Omoda 5 Hybrid

              Omoda 5 Hybrid debiutuje na polskim rynk...

              Hybrydowa wersja popularnego crossovera Omoda 5 właśnie debiutuje na polskim rynku. Co oferuje samochód i jaka jest cena nowej propozycji chińskieg...

              Klaudia Figiel 07.10.2025 3 min
              Kia EV3

              TEST: Kia EV3 long range GT Line - prawi...

              Łączy dobry zasięg, ładną stylistykę, korzystną cenę i ponadprzeciętną przestrzeń jak na kompakt. W mieście prowadzi się lekko i zwinnie, jak to au...

              Paweł Bartocha 01.10.2025 11 min
              Chery Tiggo 9

              Chery Tiggo 9 debiutuje na polskim rynku

              Chery poszerza swoją ofertę SUV-ów o flagowy już model Chery Tiggo 9 z układem Super Hybrid, który ma być głównym konkurentem dla Hyundaia Santa Fe...

              Klaudia Figiel 26.09.2025 6 min
              Chery Tiggo 4

              Chery Tiggo 4 debiutuje w Polsce

              Chiński koncern Chery poszerza gamę SUV-ów o bazowe Tiggo 4 z napędem hybrydowym, który ma być głównym konkurentem dla Skody Kamiq i Toyoty Yaris C...

              Klaudia Figiel 26.09.2025 4 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Abarth
              • Alfa Romeo
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jac
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Ram
              • Renault
              • Seat
              • Seres
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.