3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Test: Nissan Qashqai e-Power - pełna hybryda udająca elektryka

              Test: Nissan Qashqai e-Power - pełna hybryda udająca elektryka

              11.04.2023 Paweł Bartocha

              Nissan Qashqai w zeszłym roku doczekał się topowej odmiany e-Power. Popularny japoński SUV w wersji hybrydowej e-Power zdaniem producenta jest przełomowy. Moim zdaniem rewolucji żadnej tu nie ma, aczkolwiek nie jest to zła propozycja.

              Nissan Qashqai e-Power

              Z testu dowiesz się o:

              Nissan Qashqai e-Power 2023 w zasadzie wygląda jak każdy inny wariant
              Nissan Qashqai 2023 - wymiary
              Kabina przekonuje jakością i czytelnością, ale jest dość ciasna
              Nissan Qashqai 2023 Tekna - wyposażenie
              Nissan Qashqai e-Power 2023 - osiągi i spalanie
              Jeździ poprawnie
              Nissan Qashqai e-Power 2023 - cena i rywale
              Nissan Qashqai w ofercie Nowyosobowy.pl
              Podsumowanie

              Przyznam się szczerze, że lubię Qashqaia, zarówno podobała mi się jego II generacja, którą też miałem okazję kiedyś testować, jak i obecne III wcielenie, które zdaje się być znacznie bardziej dopracowane, zwłaszcza pod kątem jakości. Już w momencie premiery III generacji swojego bestsellera Nissan zapowiedział topową odmianę hybrydową e-Power, na którą przyszło nam jednak trochę poczekać. Gdy już się pojawił, wywołał spore poruszenie na rynku za sprawą nietypowej koncepcji układu napędowego. Nissan zastosował w nim bowiem napęd niczym ze spalinowej lokomotywy - koła wprawia w ruch bowiem silnik elektryczny, zaś energii elektrycznej dostarcza jednostka spalinowa pełniąca funkcję generatora. Czy taki zestaw sprawdza się na co dzień? O dziwo nawet tak, choć trudno mówić o przełomie. Jest to jednak jedna z ciekawszych hybryd na rynku, zresztą sami się przekonajcie.

              Nissan Qashqai e-Power 2023 w zasadzie wygląda jak każdy inny wariant

              Wizualnie wariant e-Power praktycznie nie różni się od pozostałych wersji. Nadal mamy do czynienia z całkiem nowoczesną stylistyką, jednak sylwetka i tył pojazdu stanowią ewolucję poprzednika. Qashqaia III poznamy głównie po zmienionym przodzie z bardziej agresywnymi, ostro narysowanymi LED-owymi reflektorami w kształcie bumerangów. Dynamiczne linie Qashqaia podkreślał także obecny w testowanym egzemplarzu czerwony metalizowany lakier Fuji Sunset za 3000 zł, do którego pasowały seryjne w odmianie Tekna ciemne 19-calowe felgi. Ciekawym zabiegiem stylistycznym jest optyczne oddzielenie dachu od reszty nadwozia poprzez zastosowanie czarnego słupka C i chromowanej listwy w dolnej partii okien. Wariant e-Power poznamy z zewnątrz tak naprawdę tylko po emblemacie na klapie bagażnika oraz na rantach przednich drzwi.

              Qashqai e-Power - tył

              Nissan Qashqai 2023 - wymiary

              Qashaqi jest typowym kompaktowym SUV-em, gdyż mierzy on 4425 mm długości, 1,835 mm szerokości oraz 1625 mm wyoskości, zaś rozstaw osi liczy 2666 mm. Qashqai bazuje na nowej platformie CMF-CD, z której korzystają też Renault Austral oraz najnowsze Renault Espace, a także Nissan X-Trail.

              Qashqai sylwetka

              Kabina przekonuje jakością i czytelnością, ale jest dość ciasna

              W kabinie również nie ma zbyt wielu różnic. Nadal imponuje ona jakością i czytelnością, gdzie się nie spojrzeć, materiały są dobre lub bardzo dobre i przyjemne w dotyku, zaś sporą część deski rodzielczej oraz paneli drzwi obito miękką ekoskórą. W odmianie Tekna kokpit wieńczy 12,3-calowy dotykowy ekran systemu infotainment oferujący wiele funkcji, możliwość stworzenia własnego profilu i hot spot Wi-Fi. Jest to nowoczesny system pasujący do współczesnego samochodu. Cyfrowe zegary są czytelne i intuicyjne w obsłudze, zaś poszczególne wskazania przełączają się płynnie. Na szybie wyświetlane są natomiast wskazania wyświetlacza przeziernego HUD o przekątnej 10,8 cala. Plus za klasyczny i wygodny w obsłudze panel dwustrefowej automatycznej klimatyzacji. Wersję e-Power poznamy po przycisku e-Pedal na konsoli środkowej, a także po wskazaniu naładowania baterii silnika elektrycznego w miejscu wskazań poziomu temperatury płynu chłodniczego. 

              Nissan Qashqai wnętrze

              Pod względem przestronności Qashqai nie wyróżnia się niczym ani na plus, ani in minus, to po prostu typowy kompaktowy SUV. Z przodu miejsca jest sporo, zaś z tyłu wystarczająco dla osób średniej postury. Wyższym osobom niż 1,85 m, może przeszkadzać niewielka ilość miejsca na nogi. Pasażerowie drugiego rzędu mają do dyspozycji osobne nawiewy klimatyzacji, 2 wejścia USB oraz podłokietnik z cupholderami. Bagażnik również jest przeciętny i liczy on 436 litrów pojemności. 

              Nissan Qashqai 2023 Tekna - wyposażenie

              Półskórzane fotele są wygodne, jednak przeciętnie wyprofilowane, mają elektryczną regulację oraz podgrzewanie. W niemal najbogatszej wersji Tekna podgrzewana jest również kierownica i przednia szyba, zresztą na wyposażenie nikt nie powinien narzekać. Nawigacja, bezprzewodowy Apple CarPlay i AndroidAuto, indukcyjna ładowarka, 4 wejścia USB (2 z przodu i 2 z tyłu, zarówno USB-A jak i USB-C), szereg systemów z zakresu bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy (adaptacyjny tempomat, monitorowanie martwego pola, utrzymywanie pasa ruchu, ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu, hamulec przeciwkolizyjny, itd.), a także dobrej jakości kamery cofania i 360 stopni, system dostępu bezkluczykowego, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, wyświetlacz head-up, duży panoramiczny dach oraz czujniki parkowania. Z opcji mieliśmy tylko pakiet Bose za 3000 zł zawierający system nagłośnienia Bose z 8 głośnikami, subwoofer oraz wzmacniacz cyfrowy. 

              Qashqai multmedia

              Nissan Qashqai e-Power 2023 - osiągi i spalanie

              Najwięcej zmian kryje się jednak pod maską. Sercem Qashqaia jest specyficzny układ hybrydowy oparty na 1.5-litrowej turbodoładowanej jednostce benzynowej R3 o mocy 158 KM oraz silniku elektrycznym generującym 190 KM oraz 330 Nm. Zapewnia on dobre osiągi, choć Qashqaia trudno nazwać sportowym autem. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,9 s i prędkość maksymalna 170 km/h wystarczają w zupełności, lecz nie imponują. Przeszkadza jedynie wycie jednostki spalinowej przy przyspieszaniu, zaś w trybie czysto elektrycznym przejedziemy w praktyce kilkaset metrów. Dzięki temu, że to elektryk napędza przednie koła, napęd jest elastyczny i reaguje bez zwłoki na każde dodanie gazu. Plus za płynność pracy układu napędowego. 

              Nissan Qashqai

              Według producenta zużycie paliwa WLTP w cyklu mieszanym powinno oscylować w granicach 5,3-5,4 l/100 km. W rzeczywistości trzeba się liczyć z wynikami oscylujacymi wokół 7 litrów na 100 km. Przy liczącym 55 litrów baku pozwala to na przejechanie blisko 800 km na jednym zbiorniku. W trasie Qashqai e-Power pali podobnie co wersja spalinowa, a więc trzeba liczyc się z rezultatami na poziomie 7,5-7,8 l/100 km. Na drogach lokalnych można zejść do 5,2 l/100 km podczas spokojnej jazdy, jednak jak na hybrydę to można oczekiwać wyników z 4 z przodu, ale i tak jest dobrze. Prawdziwy potencjał wersja e-Power pokazuje w mieście, gdzie faktycznie większość czasu spędza jeżdżąc na prądzie, w efekcie czego spalanie jest naprawdę niskie i spada do okolic 5 l/100 km, a nawet poniżej. W odzyskiwaniu energii pomocna okazała się wydajna rekuperacja oraz funkcja E-Pedal niczym w elektrycznym Leafie, sprawiająca, że praktycznie nie używaliśmy pedału hamulca w warunkach miejskich.

              Jeździ poprawnie

              Pod względem właściwości jezdnych Qashqai jest poprawny, prowadzi się dobrze, zapewnia przyzwoity komfort i jest łatwy w manewrowaniu, lecz nie wychodzi przed szereg. Jeździ po prostu tak jak przystało na nowoczesnego kompaktowego SUV-a. W zakrętach prowadzi się stabilnie i precyzyjnie, ale daleko mu do sportowych doznań, lecz trudno też powiedzieć, by był typowym kanapowcem. Jest czymś pomiędzy, swego rodzaju kompromisem, który jest przyzwoity, ale nie tak dobry jak np. w przypadku rywali spod znaku Volkswagena czy Seata. 

              Qashqai e-Power detal

              Nissan Qashqai e-Power 2023 - cena i rywale

              Jak cenowo wypada Qashqai e-Power? Również pod tym względem jest konkurencyjny, ale nie wyróżnia się niczym szczególnym. Bazowa wersja e-Power N-Connecta z napędem na przednią oś kosztuje od 176 200 zł. Testowany wariant Tekna to koszt 192 950 zł, zaś z opcjami w postaci metalicznego lakieru i pakietu Bose jego cena wzrasta do 198 950 zł. Jest jeszcze bogatsza wersja Tekna+ za 200 750 zł. Zawiera ona już 20-calowe felgi oraz skórzaną pikowaną tapicerkę Nappa, a także  fotele z masażem i pamięcią ustawień, zaś audio Bose jest wyposażeniem standardowym. 

              Dla porównania hybrydowa Kia Sportage o mocy 230 KM z napędem na przednią oś i 6-biegową skrzynią automatyczną w wersji Business Line kosztuje od 179 900 zł, zaś w topowej GT Line 187 900 zł. Z kolei Toyota Corolla Cross z układem hybrydowym 2.0 o mocy 197 KM kosztuje 179 900 zł za topową odmianę Premiere Edition. 

              Nissan Qashqai w ofercie Nowyosobowy.pl

              W ofercie Nowyosobowy.pl znajdziecie aż kilkadziesiąt egzemplarzy Nissana Qashqaia w różnych wersjach napędowych i wyposażeniowych. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 oraz z 2023 roku. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności, szybki odbiór oraz na sięgające nawet kilkunastu procent rabaty. 

              Zobacz ofertę Nissan Qashqai leasing na Nowyosobowy.pl

              Podsumowanie

              Reasumując, wariant e-Power w nowym Qashqaiu z jednej strony mi się spodobał, z drugiej wydaje się trochę przekombinowany. Zapewnia on bowiem dobre osiągi, całkiem rozsądne spalanie i spory zasięg, z drugiej zaś może przeszkadzać wycie jednostki spalinowej przy przyspieszaniu. Potencjał układu napędowego z pewnością jest spory i jest ciekawą alternatywą nie tylko dla innych pełnych hybryd, ale także dla hybryd PHEV, a w warunkach miejskich nawet dla elektryków. Z drugiej strony auto jest dość drogie i ciasne i niczym szczególnym na tle konkurencji się nie wyróżnia. Jednak lubię styl i prostotę Qashqaia, a w obecnej generacji także jego jakość. Dlatego też jako samochód na co dzień Qashqai sprawdzi się bardzo dobrze, zwłaszcza w bogato wyposażonej wersji Tekna. Trzeba tylko wysupłać 200 tysięcy złotych, by się nim cieszyć. Problem w tym, że w tej kwocie dostaniemy już większe i bardziej funkcjonalne SUV-y. 

              Nissan Qashqai 2023 grill

              Zobacz podobne
              artykuły

              Kia EV3 Kia EV3

              TEST: Kia EV3 long range GT Line - prawi...

              Łączy dobry zasięg, ładną stylistykę, korzystną cenę i ponadprzeciętną przestrzeń jak na kompakt. W mieście prowadzi się lekko i zwinnie, jak to auto elektryczne. Kia EV3 prawie zmieniła moje postrzeganie elektryków.

              Paweł Bartocha
              01.10.2025
              11 min
              Chery Tiggo 9 Chery Tiggo 9

              Chery Tiggo 9 debiutuje na polskim rynku

              Chery poszerza swoją ofertę SUV-ów o flagowy już model Chery Tiggo 9 z układem Super Hybrid, który ma być głównym konkurentem dla Hyundaia Santa Fe. Samochód zadebiutuje na polskim rynku już 6 października.

              Klaudia Figiel
              26.09.2025
              4 min
              Chery Tiggo 4 Chery Tiggo 4

              Chery Tiggo 4 debiutuje w Polsce

              Chiński koncern Chery poszerza gamę SUV-ów o bazowe Tiggo 4 z napędem hybrydowym, który ma być głównym konkurentem dla Skody Kamiq i Toyoty Yaris Cross. Samochód zadebiutuje na polskim rynku już 6 października 2025 roku.

              Klaudia Figiel
              26.09.2025
              3 min
              Kia K4 Kia K4

              Nowa Kia K4 imponującym następcą Ceeda....

              Koreańczycy w ostatnim czasie pochwalili się następcą popularnego modelu Kia Ceed. Już wkrótce Kia K4, imponujący hatchback łączący awangardowy styl z nowoczesną technologią i funkcjonalnym nadwoziem zadebiutuje w Polsce. Co z pewnością przyniesie uśmiech na twarzy wielu kierowcom, Kia K4 będzie wyposażona w silnik spalinowy.

              Klaudia Figiel
              25.09.2025
              3 min
              Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross

              Nowe Mitsubishi Eclipse Cross debiutuje...

              Nowe Mitsubishi Eclipse Cross porzuciło silniki spalinowe i stało się elektrycznym crossoverem. Z zewnątrz zachowuje własny charakter, ale wnętrze i specyfikacja techniczna pokazują pokrewieństwo z Renault Scenic E-Tech.

              Paweł Bartocha
              18.09.2025
              4 min
              Leapmotor B05 Leapmotor B05

              Leapmotor B05 to nowy elektryczny hatchb...

              Chińczycy idą po swoje i oprócz SUV-ów zaoferują też kompaktowego elektrycznego hatchbacka w przystępnej cenie. Najnowszy Leapmotor B05 wydaje się być autem idealnie trafiającym w gusta europejskich klientów i może podbić rynek.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              2 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Alfa Romeo
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Ram
              • Renault
              • Seat
              • Seres
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Tesla
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.