3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Rejestracje aut premium w listopadzie 2025 roku. Od ofensywy Audi po samotnego McLarena

              Rejestracje aut premium w listopadzie 2025 roku. Od ofensywy Audi po samotnego McLarena

              17.12.2025 Klaudia Figiel

              Listopad 2025 to bez wątpienia miesiąc paradoksów. Z jednej strony rynek złapał “zadyszkę”, notując wyraźną korektę względem rekordowego października, z drugiej zaś – wciąż rośnie w siłę w ujęciu rocznym, budując tym samym fundamenty pod historyczny wynik na koniec grudnia. Dane Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców ukazują obraz branży, w której walka o klienta toczy się na każdym poziomie – od setek sztuk popularnych SUV-ów, aż po pojedyncze egzemplarze supersamochodów.

              Rynek samochodów Premium listopad 2025

              Rejestracje segmentu premium w Polsce – korekta czy cisza przed burzą?
              Wielka Bitwa o Tron – Audi przejmuje listopad, BMW broni tytuł “Lidera Roku”
              Japońska precyzja i szwedzki spokój
              Klub Milionerów – co kupuje 1% najbogatszych?
              Najpopularniejsze modele w listopadzie 2025 roku
              Struktura rynku i dominacja biznesu
              Prognoza na grudzień 2025 i perspektywy na nadchodzący rok
              Podsumowanie

              Rejestracje segmentu premium w Polsce – korekta czy cisza przed burzą?

              W listopadzie 2025 roku na polskie drogi wyjechało 10 464 aut z segmentu premium – to dla rynku wiadomość i zła, i wciąż dobra. Listopadowy wynik był o 11,77% niższy w porównaniu z rekordowym wynikiem w październiku 2025 roku, co może sugerować taktyczne wstrzymanie oddechu przed grudniowym finałem i miesiącem, w którym możemy spodziewać się absolutnego wysypu nowych rejestracji aut premium. Drugi sygnał jest jednak uspokajający – wynik z listopada 2025 roku jest o 5,08% wyższy niż w listopadzie ubiegłego roku.

              W szerszym ujęciu, obejmując okres od stycznia do listopada 2025 roku, polski segment aut premium urósł do imponujących rozmiarów z liczbą rejestracji na poziomie 121 498 aut. To wzrost o 7% rok do roku. Liczby te są przede wszystkim dowodem na to, że segment klasy wyższej w Polsce jest nieco bardziej odporny na zawirowania gospodarcze niż rynek aut popularnych.

              Wielka Bitwa o Tron – Audi przejmuje listopad, BMW broni tytuł “Lidera Roku”

              Największą sensacją minionego miesiąca jest zmiana lidera na podium w ujęciu miesięcznym. Po wielomiesięcznej, absolutnej dominacji bawarskiej marki w rankingach popularności, Audi przeprowadziło skuteczną ofensywę, zakończoną 2 818 rejestracjami. Choć marka ta również odczuła ogólnorynkowy spadek rejestracji aut premium względem października (o 2,2% w skali miesiąca), był on na tyle łagodny, że pozwolił na zdetronizowanie dotychczasowego króla. Mimo, że Audi może cieszyć się koroną, w ujęciu rocznym wciąż znajduje się na pozycji drugiej, tuż za BMW, z wynikiem 27 147 rejestracji (+3,18%).

              BMW, które wciąż pozostaje królem rankingu rocznego, w listopadzie musiał ustąpić miejsce i spaść na drugą pozycję z wynikiem 2 706 rejestracji. Bawarczycy także zanotowali wyhamowanie liczby rejestracji o 8,08% względem października 2025 roku. Choć Audi zakończyło wielomiesięczną dobrą passę BMW, to w ujęciu rocznym jest to wciąż marka dominująca pozostałych konkurentów, z wynikiem 28 193 rejestracji, co jest wynikiem o 14,34% lepszym, niż w analogicznym czasie 2024 roku.

              Mimo dynamicznej sytuacji u szczytu rankingu, Mercedes prowadzi spokojnie życie na trzeciej pozycji, zarówno w notowaniu listopadowym, jak i całorocznym. Ten relatywny spokój jest jednak tylko pozorem, ponieważ marka ta wyraźnie traci dystans do najbliższego, drugiego miejsca. Wynik 2 403 rejestracji oznacza bolesny, 14,39-procentowy spadek rejestracji względem października 2025 roku. W okresie styczeń-listopad 2025 roku Mercedes może pochwalić się wynikiem 25 711 rejestracji, co oznacza wzrost względem analogicznego czasu w 2024 roku o 2,16%. Warto podkreślić, że dane nie obejmują osobowych wersji vanów Mercedesa, takich jak Sprinter, z wyjątkiem ekskluzywnej klasy V. Być może, gdyby doliczyć flotę vanów do zestawienia, układ sił mógłby wyglądać zupełnie inaczej.

              Japońska precyzja i szwedzki spokój

              Tuż za podium sytuacja wydaje się stabilna, choć dynamiczna. Czwartą siłą w listopadzie został japoński Lexus z wynikiem 961 rejestracji, choć z bolesnym spadkiem liczby rejestracji o 19,92% względem października 2025 roku. Nieco gorzej wygląda sytuacja japońskiej marki w rankingu rocznym z wynikiem 13 500 rejestracji (+3,56%), ustępując miejsca szwedzkiemu Volvo.

              Piąte miejsce wśród najczęściej wybieranych marek premium w listopadzie 2025 roku przypadło Volvo. Choć liczba rejestracji na poziomie 735 sztuk wydaje się solidnym wynikiem, szwedzka marka niechlubnie zaliczyła najgłębszy spadek wśród pięciu liderów rynku premium, na poziomie 20,45%. W ujęciu rocznym Volvo pokonuje jednak Lexusa z wynikiem 15 200 rejestracji w okresie styczeń-listopad 2025, co oznacza wzrost o 8,52% rok do roku.

              Za topową “piątką” robi się jeszcze ciekawiej. Mini przekonało do siebie 220 klientów w listopadzie 2025 roku i 3 229 w okresie styczeń-listopad. Przypomnijmy także, że w rekordowym październiku to właśnie ta marka odnotowała drugi, najwyższy wynik w kwestii dynamiki wzrostu rejestracji, na poziomie 44,73%.

              Alfa Romeo przegrała w listopadzie rywalizację z Mini, a polscy kierowcy zarejestrowali 196 aut tej marki w listopadzie 2025 roku. W ujęciu rocznym ustąpiła jeszcze miejsce Porsche i Land Roverowi, ostatecznie lądując na 9. pozycji z wynikiem 2 069 rejestracji. Warto pamiętać, że 2 miesiące temu marka ta osiągnęła najwyższą dynamikę wzrostu rejestracji względem 2024 roku o imponujące 59%, a wraz ze swoim modelem Junior, produkowanym w fabryce Stellantis w Tychach może jeszcze sporo zamieszać w rankingach popularności.

              W listopadzie, tuż za Alfą Romeo uplasował się Land Rover z wynikiem 172 rejestracji. W ujęciu rocznym już 2 376 polskich kierowców zdecydowało się na samochody premium tej marki. Imponującym wynikiem, jak na markę czysto sportową, może pochwalić się Porsche – 169 nowych aut tej marki na polskich drogach w jeden miesiąc i 3 167 w ujęciu rocznym to dowód na niesłabnącą popularność supermodeli. Pierwszą dziesiątkę zamyka DS z wynikiem 53 rejestracji w listopadzie 2025 roku i 516 rejestracji od jego początku.

              Klub Milionerów – co kupuje 1% najbogatszych?

              Analizując “ogon” rankingu popularności marek przenosimy się do fascynującego świata motoryzacyjnych marzeń. W listopadzie polskie drogi wzbogaciły się o 7 nowych aut marki Maserati (37 w skali roku) oraz 6 luksusowych Bentleyów (76 od stycznia 2025 roku). Ikony motoryzacji, Aston Martin i Ferrari mogą pochwalić się 4 rejestracjami per marka (odpowiednio 46 i 79 rejestracji w skali roku), a Rolls-Royce oraz sportowa marka Alpine dostarczyły po 3 samochody dla polskich kierowców (odpowiednio 21 i 44 rejestracje do listopada 2025). Włoskie Lamborghini w listopadzie wydało klientom 2 auta, a do tego czasu – łącznie 43.

              Na samym dnie rankingu widnieją “rodzynki”. W listopadzie zarejestrowano 1 auto marki McLaren oraz 1 egzemplarz Alpiny. Miesiąc z okrągłym zerem zakończył jedynie Jaguar, co jest smutnym potwierdzeniem problemów tej brytyjskiej legendy na polskim rynku, związanym także z zakończeniem produkcji modeli spalinowych, takich jak XE czy F-Type. Co więcej, marka ta na początku 2026 roku najprawdopodobniej nie będzie mieć w ofercie żadnego modelu.

              Najpopularniejsze modele w listopadzie 2025 roku

              Poprzedni miesiąc dostarczył nam jeszcze jedną niespodziankę. Najchętniej wybieranym autem premium w Polsce zostało BMW X3, które znalazło aż 651 nabywców. Model ten wyraźnie odskoczył od konkurencji, wyprzedzając Audi A3 (489 szt.) i Audi Q5 (458 szt.). W ujęciu rocznym modele znajdujące się na podium mogą pochwalić się wynikami odpowiednio: 4 505 szt. (5. pozycja), 4 618 szt. (4. pozycja) i 4 883 szt. (3 pozycja).

              Warto zwrócić uwagę na pojawienie się w zestawieniu modeli elektrycznych. Audi Q4 e-tron z wynikiem 256 rejestracji oraz Audi Q6 e-tron z 200 rejestracjami wchodzą do głównego nurtu, co zwiastuje nadchodzącą zmianę warty – być może już w nowym roku.

              Mimo słabszego listopada, w ujęciu rocznym król jest jeden. Volvo XC60 z wynikiem 6 974 rejestracji zmierza po 17. tytuł najpopularniejszego modelu premium. Jego przewaga nad drugim Lexusem NX, na którego zdecydowało się już 5 286 kierowców, wynosi 1 688 aut. Ciekawostką rocznego zestawienia jest obecność relatywnie nowego gracza – Lexusa LBX, który z wynikiem 2 607 rejestracji od stycznia do listopada 2025 roku wdarł się do TOP20, wyprzedzając takich konkurentów jak BMW X2 czy Mercedes Klasy E.

              Struktura rynku i dominacja biznesu

              Dane z listopada nie pozostawiają złudzeń, kto jest głównym beneficjentem segmentu premium w Polsce. Za imponujące 87,76% wszystkich rejestracji aut klasy wyższej w listopadzie 2025 odpowiadają firmy. Z kolei na samochody z segmentu premium zdecydowało się 12,24% osób fizycznych. W ujęciu rocznym obserwujemy bardzo podobną tendencję – 84,06% rejestracji na firmy i 15,94% na osoby fizyczne. Dysproporcja ta w dużej mierze jest wynikiem korzystnego finansowania i możliwości optymalizacji podatkowej w przypadku przedsiębiorców, ale również siły wizerunku i prestiżu, który bezpośrednio wiąże się z posiadaniem samochodu klasy premium.

              Warto również spojrzeć na kondycję całego segmentu premium na tle rynku. Udział aut klasy wyższej w całkowitej sprzedaży nowych aut w Polsce po 11 miesiącach wyniósł 22,9%. Jest to poziom zbliżony do wyniku z ubiegłego roku (22,7%). Ciekawym zjawiskiem, na które zwracają uwagę analitycy, jest wpływ ekspansji marek chińskich na ten wskaźnik. Rosnąca sprzedaż aut z Państwa Środka, głównie w segmentach popularnych, zwiększa ogólną liczbę rejestracji modeli osobowych na rynku Polskim. W konsekwencji, mimo wzrostu wolumenu sprzedaży aut premium, ich procentowy udział w całym rynku aut osobowych w ujęciu rocznym nie rośnie dynamicznie, a utrzymuje się na stabilnym poziomie.

              Prognoza na grudzień 2025 i perspektywy na nadchodzący rok

              Końcówka 2025 roku będzie wyścigiem z czasem, którego stawką są setki tysięcy złotych oszczędności podatkowych. Nadchodząca zmiana przepisów w kwestii nowych limitów amortyzacji dla większości aut spalinowych (których emisja przekracza lub jest równa 50 g CO2/km), obniżonego do 100 tysięcy złotych, może wywołać w grudniu 2025 roku prawdziwy szturm na salony. Przedsiębiorcy, którzy chcą zdążyć przed “godziną zero” masowo będą podejmować decyzje zakupowe jeszcze w końcówce 2025 roku, aby kupić i wprowadzić auto do ewidencji środków trwałych na dotychczasowych zasadach. To z kolei sugeruje, ale również daje nadzieję na rekordowy wynik grudnia 2025 roku w rejestracjach aut premium.

              Warto jednak podkreślić – co wiemy już w związku z odpowiedzią na interpelację poselską – że samo podpisanie umowy leasingu operacyjnego lub najmu w 2025 roku nie musi “zamrozić” starych limitów. Od 1 stycznia 2026 roku nowe limity mają dotyczyć kosztów ponoszonych od tej daty, także w umowach już trwających. Dlatego dla firm, którym zależy na utrzymaniu starych limitów amortyzacji, kluczowe może być nabycie i ujęcie samochodu w ewidencji środków trwałych przed końcem 2025 roku, a nie samo zawarcie umowy finansowania przed zmianą zasad.

              Taka rynkowa gorączka prawdopodobnie będzie mieć swoją cenę. Przyspieszony popyt pod koniec roku może zemścić się w pierwszym kwartale 2026 roku. Styczeń i luty mogą przynieść rynkowi bolesną korektę względem 2025 roku i głęboką zapaść sprzedaży aut konwencjonalnych. Po grudniowym szaleństwie najlepszym sposobem na efektywne podatkowo “wrzucenie auta w koszty” stanie się zakup samochodu elektrycznego (BEV).

              Nowe limity amortyzacji 2026 roku wymusi na rynku (szczególnie wśród przedsiębiorców) aut premium niemal “przymusową” elektryfikację – Ci, którzy będą chcieli zaoszczędzić, spojrzą przychylnym okiem na takie modele jak Audi Q4 e-tron, których znaczenie w liście rankingowej będzie rosnąć.

              Podsumowanie

              Segment aut premium kończy rok w doskonałej kondycji, stojąc jednocześnie u progu największej rewolucji ostatnich lat. Listopadowe zestawienie – od tysięcy sprzedanych Audi po pojedynczego McLarena – to w istocie dobrze znany nam portret rynku aut premium. W styczniu gra o klienta najprawdopodobniej rozpocznie się na zupełnie nowych i bezwzględnych dla silników spalinowych zasadach.

              Klaudia Figiel
              Strona autora
              Zobacz podobne artykuły
              Ceny samochodów 2026 prognoza

              Jak zmieniły się ceny nowych samochodów...

              Po latach niesprzyjających, nakładających się na siebie czynników, w tym pandemii, przerwanych łańcuchach dostaw i szalejącej inflacji, kierowcy i...

              Klaudia Figiel 15.12.2025 6 min
              Kia Seltos

              Kia Seltos wjeżdża do Europy. Koniec XCe...

              Decyzja zapadła: Kia wycofuje z Europy popularny model XCeed. Jego miejsce zajmie globalny hit – druga generacja modelu Seltos. Choć formalnie jest...

              Klaudia Figiel 12.12.2025 4 min
              Mercedes GLB

              Mercedes GLB 2026 zdefiniowany na nowo....

              Druga generacja modelu Mercedes GLB właśnie ujrzała światło dzienne i już na samym starcie wywołuje skrajne emocje. Niemiecki producent nie zdecydo...

              Klaudia Figiel 10.12.2025 6 min
              Toyota Gr gt, GR GT3, lexus

              [PREMIERA]Toyota zaprezentowała nowe GR...

              TOYOTA GAZOO Racing (TGR) ogłosiła globalną premierę prototypów dwóch flagowych modeli, które mają na nowo zdefiniować pojęcie japońskiego supersam...

              Katarzyna Bugla 05.12.2025 5 min
              Nowy T-roc 2026

              [PREMIERA] Volkswagen T-Roc. Ewolucja be...

              Volkswagen ma w swoim portfolio kilka samochodów-instytucji. Był Garbus, potem Golf. A teraz, w erze SUV-ów, tym autem jest bez wątpienia T-Roc. To...

              Kamil Rogala 04.12.2025 6 min
              Omoda 4

              Omoda 4 – nowa propozycja koncernu Chery...

              Omoda 4, wcześniej zapowiadana jako Omoda 3, została oficjalnie zaprezentowana podczas wydarzenia 2025 CHERY International User Summit w Wuhu (Chin...

              Klaudia Figiel 28.11.2025 3 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Abarth
              • Alfa Romeo
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Gac
              • Geely
              • Genesis
              • Honda
              • Hongqi
              • Hyundai
              • Isuzu
              • Jac
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Renault
              • Seat
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Tesla
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.