3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Test: Peugeot 408 1.2 PureTech EAT8 Allure Pack - wymyka się standardom

              Test: Peugeot 408 1.2 PureTech EAT8 Allure Pack - wymyka się standardom

              29.08.2023 Paweł Bartocha

              W dobie zalewu SUV-ów i crossoverów paradoksalnie trudno się czymś wyróżnić. Sztuka ta udaje się tylko nielicznym, a wśród nich jest właśnie Peugeot. Francuzi wraz z modelem 408 na nowo zdefiniowali pojęcie crossovera. Kosztuje on niemal tyle co 308, a oferuje więcej przestrzeni niż 508. Czyżby murowany hit?

              Peugeot 408 2023

              Z testu dowiesz się o:

              Peugeot 408 2023 stanowi nową definicję crossovera
              Wygląd 10/10, jeszcze ten kolor...
              Peugeot 408 2023 - wymiary 
              W kabinie poczujemy się jak w 308 i każdym innym Peugeocie
              Nazwałem go w pewnym momencie francuską Octavią...
              Peugeot 408 2023 Allure Pack - wyposażenie
              Peugeot 408 2023 1.2 PureTech EAT8 - osiągi i spalanie
              Bardziej rodzinny niż 308
              Peugeot 408 2023 1.2 PureTech EAT8 Allure Pack - cena i rywale
              Peugeot 408 w ofercie Nowyosobowy.pl
              Podsumowanie

              Przyznam szczerze, że już w momencie premiery byłem pod wrażeniem odważnego podejścia francuskiego producenta. Nie poszedł on śladami innych, lecz postanowił on na nowo zdefiniować crossovera, który z natury jest połączeniem różnych nadwozi. Ostatnimi laty crossovery stały się jednak pojęciem zamiennie stosowanym z SUV-ami.

              Peugeot 408 2023 stanowi nową definicję crossovera

              Peugeot 408 wymyka się jednak wszelkim standardom, gdyż nie jest on SUV-em ani też hatchbackiem. Jednocześnie wygląda ono bojowo, ma podniesiony prześwit i nakładki na nadkola oraz progi, a także wysuniętą osłonę tylnego zderzaka. Jeśli miałbym go do czegoś porównać, byłby to raczej uterenowiony… liftback, a zatem pozostańmy przy crossoverze.

              Peugeot 408 sylwetka

              Wygląd 10/10, jeszcze ten kolor...

              Peugeot 408 zadebiutował w czerwcu 2022 roku i bazuje na podzespołach kompaktowego 308. Wizualnie zresztą również czerpie on inspiracje ze swojego mniejszego brata, co widać po agresywnym przednim pasie z LED-owymi reflektorami i gradientowym grillem z nowym logo marki czy po niezwykle smukłych przezroczystych kloszach tylnych lamp.

              408 wyróżnia się za to jedyną w swoim rodzaju sylwetką z licznymi przetłoczeniami oraz zwężającą się ku tyłowi linią szyb. Uwagę zwraca zwłaszcza masywne przetłoczenie na tylnych nadkolach. Klapę bagażnika wieńczy natomiast zgrabny spojler. Świetny jest też niebieski lakier Obsession. Co ciekawe, nie wymaga on dopłaty.

              Peugeot 408 tył

              Peugeot 408 2023 - wymiary 

              Peugeot 408 mierzy 4687 mm długości, a jego rozstaw osi liczy 2787 mm. To wartości zbliżone bardziej do modeli klasy średniej niż kompaktowych. Bagażnik liczy aż 536 litrów, jest ustawny, lecz po złożeniu oparć powstaje stopień.

              W kabinie poczujemy się jak w 308 i każdym innym Peugeocie

              Zaglądamy do kabiny i tam również spotykamy 308. Projekt kokpitu przejęto wprost z kompaktowego Peugeota. Mamy zatem malutką, spłaszczoną obustronnie kierownicę z umieszczonymi nad nią zegarami oraz 10-calowy dotykowy ekran systemu multimedialnego z dodatkowym wyświetlaczem zawierającym programowalne przyciski dotykowe i-Toggles.

              Peugeot 408 wnętrze

              Powiem tak – wreszcie Francuzi mają dobry system multimedialny, oferujący atrakcyjne grafiki, sprawnie reagujący na dotyk i możliwość utworzenia własnego profilu. Już w standardzie mamy też bezprzewodowego Apple CarPlay’a i AndroidAuto, a także wejścia USB-C. Parę razy zdarzyło się jednak, że system długo się ładował lub też zrywał bez powodu połączenie z telefonem. Nie przypadło mi też sterowanie klimatyzacją za pośrednictwem dotykowego ekranu. Za to wyświetlacz i-Toggles jest bardzo wygodny.

              Peugeot 408 multimedia

              Jakość wykonania nie budzi za to żadnych zastrzeżeń. Dominują miękkie i przyjemne w dotyku tworzywa, wszystko dobrze spasowano i żadne trzaski nie dochodzą do naszych uszu. Osobiście uważam jednak, że kierownica w Allure Pack nie leży tak dobrze w dłoniach co w wersji GT (inny rodzaj skóry).

              Nazwałem go w pewnym momencie francuską Octavią...

              Peugeot 408 zaimponował mi przestronnością i funkcjonalnością. Nie brakuje sprytnych półek i schowków, wszystko jest przemyślane niczym w Skodzie. Zresztą 408 określiłbym śmiało francuską Octavią. Kokpit szczelnie otula kierowcę i niektórym osobom może być trudno się przyzwyczaić do pozycji za kierownicą. Miejsca w obu rzędach jest naprawdę sporo, zarówno na nogi, jak i nad głowami. Z tyłu mamy do dyspozycji osobne nawiewy i 2 wejścia USB-C.

              Peugeot 408 2023 Allure Pack - wyposażenie

              Na wyposażenie również trudno narzekać. Szczerze mówiąc zaskoczyło mnie, ile rzeczy dostaniemy już w standardzie. Z opcji znalazły się jedynie fotele AGR z podgrzewaniem (2000 zł, swoją drogą bardzo wygodne), podgrzewane koło kierownicy (900 zł) oraz podgrzewana przednia szyba (800 zł), a także indukcyjna ładowarka (400 zł) czy Pakiet Drive Assist Plus: Drive Assist + Rear warning + Rear Cross Traffic Alert + system utrzymywania pojazdu na pasie (700 zł).

              Peugeot 408 fotele

              Peugeot 408 2023 1.2 PureTech EAT8 - osiągi i spalanie

              Pod maską znalazła się trzycylindrowa jednostka 1.2 PureTech o mocy 130 KM i maksymalnym momencie obrotowym 230 Nm. Napęd trafia na przednie koła za pośrednictwem 8-stopniowej przekładni automatycznej. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,4 s, a prędkość maksymalna to 210 km/h.

              Osiągi okazują się w zupełności wystarczające, nawet z pewnym załadunkiem auto radzi sobie przyzwoicie i nie ma problemów z osiąganiem prędkości autostradowych. Przy wyprzedzaniu czy próbie rozpędzenia się od wyższych prędkości czuć, że mamy do czynienia z niewielką jednostką. Trzy cylindry słychać głównie przy niższych prędkościach, potem już o tym zapominamy. Pewne zastrzeżenia mam jednak do pracy skrzyni biegów, która wolno reaguje na dodanie gazu i ma zwłokę przy ruszaniu, która to była obca hybrydowemu 308 SW.

              Peugeot 408 detal

              Kolejną zaletą 408 jest spalanie, które średnio w teście wyniosło 6,8 l/100 km w cyklu mieszanym. Jak na tak duży samochód i przekładnię automatyczną, jest naprawdę dobrze. Na autostradzie przy 140 km/h spalanie wynosi 7 l/100 km, zaś na drogach lokalnych bez problemu osiągniemy wynik z 5-tką z przodu. W mieście trzeba się liczyć ze spalaniem rzędu 7,5-8 l/100 km.

              Bardziej rodzinny niż 308

              Różnicę między 408 a 308 czuć podczas jazdy. O ile 308 SW sprawiał wrażenie zwartego i zwinnego, o tyle 408 jest bardziej nacechowany na komfort i choć nie stracił całkiem zwinności kompaktowego brata, to jednak na każdym łuku czułem, że auto ma wyżej umieszczony środek ciężkości. Samochód muszę pochwalić za bezpośredni układ kierowniczy i dobre hamulce.

              Peugeot 408 przód

              Peugeot 408 2023 1.2 PureTech EAT8 Allure Pack - cena i rywale

              Peugeot 408 w testowanej wersji nie zabija ceną. Kosztuje on bowiem od 149 500 zł za konfigurację Allure Pack. Cena testowanego auta wynosi około 155 000 zł.

              Szczerze długo myślałem nad konkurentem Peugeota 408. Oczywiście jest nim Citroen C4 X, a więc jego blizniacza wersja, który to jednak jest podniesionym sedanem. W wersji Shine Pack z tym samym napędem kosztuje on 141 350 zł. Drugim z rywali jest Skoda Octavia, która jest typowym liftbackiem i w wersji Style z silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM ze skrzynią DSG kosztuje od 132 200 zł.

              Peugeot 408 w ofercie Nowyosobowy.pl

              W ofercie Nowyosobowy.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Peugeota 408 w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2023 roku. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające kilkunastu procent rabaty.

              Zobacz ofertę Peugeot 408 leasing na Nowyosobowy.pl

              Podsumowanie

              Podsumowując, Peugeot 408 absolutnie nie zawiódł moich oczekiwań, lecz postrzegam ten samochód trochę inaczej niż wcześniej. Wizualnie 408 jest jak dla mnie 10/10, wygląda po prostu świetnie, do tego zrobił na mnie wrażenie przestronnym i funkcjonalnym wnętrzem. Oczywiście jakość wykonania również nie zawodzi, a sam i-Cockpit… no cóż, ja to lubię, ale nie każdy musi. Silnik okazał się lepszy i oszczędniejszy niż myślałem, lecz układ jezdny zatracił trochę drapieżność 308. Peugeot 408 jest jednak bardzo ciekawym crossoverem, gdyż za cenę auta kompaktowego dostajemy samochód o przestronności zbliżonej do klasy średniej.

              Peugeot 408 sylwetka

              Zobacz podobne
              artykuły

              Leapmotor B05 Leapmotor B05

              Leapmotor B05 to nowy elektryczny hatchb...

              Chińczycy idą po swoje i oprócz SUV-ów zaoferują też kompaktowego elektrycznego hatchbacka w przystępnej cenie. Najnowszy Leapmotor B05 wydaje się być autem idealnie trafiającym w gusta europejskich klientów i może podbić rynek.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              2 min
              Skoda Epiq Skoda Epiq

              Skoda Epiq to nowy wzór miejskiego elekt...

              Póki co jest konceptem, jednak już wkrótce wyjedzie na drogi jako seryjny model. Nowa Skoda Epiq obiecuje porządny zasięg, funkcjonalność i ogromny bagażnik w zgrabnym nadwoziu miejskiego crossovera. Samochód będzie hitem na rynku elektryków.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              3 min
              Renault Clio Renault Clio

              Renault Clio w nowej odsłonie. Rewolucja...

              Francuski hit segmentu B właśnie doczekał się następcy. Nowe Renault Clio oznacza nie tylko prawdziwą rewolucję w designie, ale i kilka istotnych zmian pod maską i w kabinie.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              11 min
              Mercedes GLC EQ Mercedes GLC EQ

              Mercedes GLC EQ zaprezentowany. Elektryk...

              Po paru latach przerwy Mercedes EQC doczekał się następcy. Wbrew nazwie Mercedes GLC EQ to zupełnie nowy model, z rewolucyjnym designem nadwozia i wnętrza, zasięgiem ponad 700 km i maksymalną mocą ładowania na poziomie 330 kW.

              Paweł Bartocha
              09.09.2025
              8 min
              BMW iX3 BMW iX3

              BMW iX3 debiutuje jako pierwszy model z...

              BMW długo czekało na ten moment. Niemiecki producent wreszcie zaprezentował nowego elektrycznego SUV-a iX3, czyli pierwszy model z linii Neue Klasse. Samochód ma być rewolucją w gamie marki - ponad 800 km zasięgu i ładowanie mocą 400 kW.

              Paweł Bartocha
              09.09.2025
              8 min
              Volkswagen T-Roc Volkswagen T-Roc

              Nowy Volkswagen T-Roc urósł i zyskał nap...

              Długo czekaliśmy na tę premierę. Nowy Volkswagen T-Roc wyraźnie urósł, stał się też nowocześniejszy i zyskał napęd hybrydowy. Przy tym wciąż wygląda niezwykle zgrabnie.

              Paweł Bartocha
              28.08.2025
              9 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Alfa Romeo
              • Alpine
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Renault
              • Seat
              • Seres
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Tesla
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.