3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Nowe Porsche Macan zaprezentowane. Rewolucja w wydaniu Porsche

              Nowe Porsche Macan zaprezentowane. Rewolucja w wydaniu Porsche

              25.01.2024 Paweł Bartocha

              Przeszło 10 lat przyszło nam czekać na nowego Macana. Porsche przygotowało dla nas rewolucję, gdyż samochód jest wyłącznie elektrykiem, za to zachował DNA marki.

              Porsche Macan 2024

              Z artykułu dowiesz się o:

              Aktualizacja z dnia 19 lipca 2024 - Porsche Macan dostępne w dwóch nowych wariantach
              Porsche Macan 2024 - silniki i zasięg
              Porsche Macan 2024 - wymiary i bagażnik
              Sporo uwagi poświęcono aerodynamice
              Porsche Macan 2024 - stylistyka
              Porsche Macan 2024 - wnętrze i wyposażenie
              Układ jezdny zawiera DNA Porsche
              Porsche Macan 2024 - ceny
              Porsche Macan w ofercie Nowyosobowy.pl
              Porsche Macan - krótko o historii modelu

              Aktualizacja z dnia 19 lipca 2024 - Porsche Macan dostępne w dwóch nowych wariantach

              Porsche dodaje do gamy elektrycznego Macana dwa nowe warianty, w tym bazowy z napędem na tylną oś. Rozwija on 340 KM (w trybie overboost, z funkcją Launch Control 360 KM) i 563 Nm. Jednostka korzysta z falownika 480 A, w którym – z myślą o wysokiej efektywności – jako materiał półprzewodnikowy wykorzystano węglik krzemu (SiC). Znacząco zmniejsza to straty przełączania i umożliwia uzyskanie wyższych częstotliwości. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,7 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h. Baterie mają 100 kWh pojemności brutto i zapewniają do 641 km zasięgu w trybie mieszanym. Auto jest lżejsze o 110 kg względem Macana 4 z napędem AWD. Baterie można ładować mocą do 270 kW. Wariant ten kosztuje 370 000 zł.

              Drugim z wariantów jest Macan 4S rozwijający 448 KM (w trybie overboost 516 KM i 820 Nm). Imponują też osiągi - przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,1 s, a prędkość maksymalna to 240 km/h. Zasięg to 606 km według cyklu WLTP w trybie mieszanym. Macan 4S jest standardowo wyposażony w elektroniczną kontrolę tłumienia Porsche Active Suspension Management (PASM). Porsche Macan 4S kosztuje od 416 000 zł. Oba warianty można już zamawiać.

              Porsche długo przygotowywało nas do premiery nowego Macana, która swoją drogą była już przekładana z racji na konieczność dopracowania nowej platformy PPE. Już jakiś czas temu poznaliśmy ogólne kształty samochodu, jego proporcje, a niedawno także wygląd kabiny. Nic dziwnego, bowiem oferowany od 2014 roku spalinowy Macan wciąż cieszy się sporą popularnością, pozostając najchętniej wybieranym modelem marki na całym świecie, na zmianę z Cayenne. Tylko w 2023 roku sprzedano 87 255 Macanów, co czyni go wiceliderem sprzedaży w gamie Porsche, zaraz za większym SUV-em Cayenne. Od 2014 roku Porsche sprzedało ponad 800 000 Macanów. Szczególną popularnością Macan cieszy się w Chinach, co tłumaczy miejsce premiery nowej generacji, którą pokazano w Singapurze. 

              - Przenosimy Macana na zupełnie nowy poziom – dzięki wyjątkowym parametrom E-Performance, nowemu doświadczeniu kierowcy i bardzo imponującemu designowi – ​​powiedział Oliver Blume, Prezes Zarządu Porsche AG, z okazji światowej premiery w Singapurze.

              Porsche Macan 2024 - silniki i zasięg

              Podstawą dla najnowszego Macana jest zupełnie nowa platforma PPE przeznaczona dla samochodów elektrycznych. Samochód będzie spokrewniony z Audi Q6 e-tron, które zadebiutuje w połowie roku. Nowa platforma pozwala na zastosowanie architektury 800V. W akumulatorze zastosowano ogniwa litowo-manganowo-niklowo-kobaltowe rozmieszczone w 12 modułach o łącznej pojemności 100 kWh brutto (95 kWh netto). Macana będziemy mogli ładować za pomocą szybkiej ładowarki o mocy 270 kW. W efekcie naładowanie baterii od 20 do 80% zajmie około 21 minut. W przypadku stacji ładowania o napięciu 400 V przełącznik wysokiego napięcia w baterii umożliwia ładowanie dzielone – efektywnie dzieli akumulator 800 V na dwa magazyny energii, każdy o napięciu znamionowym 400 V. Umożliwia to wyjątkowo wydajne ładowanie bez dodatkowego wzmacniacza wysokiego napięcia, z mocą do 135 kW. W przypadku wallboxów możliwe jest ładowanie prądem przemiennym o mocy do 11 kW. Zasięg w cyklu mieszanym Macana 4 wynosi 613 km, zaś topowego Macana Turbo 591 km.

               

              Porsche Macan 2024

              Zarówno bazowy Macan 4 jak i topowy Macan Turbo wykorzystują dwa silniki synchroniczne z magnesami trwałymi na każdej osi, zaś tylny silnik obrócono o 180 stopni, by skierować nieco więcej masy na tył. Macan 4 oferuje 408 KM i 650 Nm, podczas gdy topowy Macan Turbo generuje 639 KM i aż 1150 Nm (w trybie Overboost). W efekcie Macan 4 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 s i rozpędza się do 220 km/h, zaś Macan Turbo w 3,3 s i rozwija 260 km/h. Auto wyposażono też w wydajny tryb rekuperacji - podczas jazdy silniki elektryczne mogą odzyskiwać energię z mocą do 240 kW. Na uwagę zasługuje też kompaktowy moduł Power Box. IPB łączy trzy komponenty – pokładową ładowarkę AC, grzałkę wysokiego napięcia oraz konwerter DC/DC, ograniczając masę i przestrzeń. 

              Porsche Macan 2024 - wymiary i bagażnik

              Nowy Macan mierzy 4784 mm długości, 1938 mm szerokości oraz 1622 mm wysokości, a więc jest o odpowiednio 58 mm dłuższy, 1 mm wyższy oraz o 16 mm szerszy od poprzednika. Rozstaw osi urósł aż o 86 mm, do 2893 mm. Samochód można wyposażyć w felgi o rozmiarze do 22 cali. Bagażnik pomieści 540 litrów, co w połączeniu z 84-litrowym frunkiem (bagażnik przedni) daje o 136 litrów większą pojemność niż w poprzedniku. Po złożeniu kanapy bagażnik rośnie do 1348 litrów. Maksymalny uciąg nowego Macana wynosi 2000 kg. 

              Porsche Macan 2024 sylwetka

              Sporo uwagi poświęcono aerodynamice

              Projektanci nowego Macana sporo czasu poświęcili na dopracowanie aerodynamiki pojazdu. Zastosowano rozwiązania z zakresu aktywnej aerodynamiki, a dzięki odpowiednio dobranym proporcjom i obłym, opływowym kształtom karoserii współczynnik oporu powietrza nowego Macana wynosi raptem 0,25. Pewnym zaskoczeniem jest natomiast obecność klasycznych klamek zamiast chowanych w nadwoziu, co jeszcze bardziej zoptymalizowałoby aerodynamikę pojazdu. System PAA obejmuje adaptacyjny tylny spojler, aktywne klapy przednich wlotów powietrza oraz elastyczne osłony całkowicie uszczelnionego podwozia. Przepływ powietrza optymalizują kurtyny powietrzne pod modułami reflektorów i nisko zawieszony przód. Z tyłu o optymalny przepływ powietrza dbają specjalne boczne krawędzie oraz żebrowany dyfuzor. 

              Porsche Macan tył

              Porsche Macan 2024 - stylistyka

              Nowe Porsche Macan wizualnie nawiązuje do poprzednika i czerpie inspiracje z elektrycznego Taycana. Charakterystyczny obły kształt i proporcje Macana nawiązujące do coupe pozostały, chociaż z przodu znajdują się nowe światła do jazdy dziennej w stylu Taycana. Lampy umieszczono niżej, zniknęła też znana z poprzednika maska z wycięciami na lampy. Reflektory podzielono na dwie części: spłaszczone górne jednostki świetlne z czteropunktowymi światłami do jazdy dziennej są osadzone w błotnikach i akcentują szerokość samochodu. Nieco niżej umieszczono główny moduł oświetlenia z opcjonalną matrycową technologią LED. Linię maski poprowadzono niżej, a jeszcze bardziej opadająca linia dachu nawiązuje mocniej do coupe, podobnie jak bezramkowe szyby. Także tylny pas z biegącą przez całą szerokość blendą nawiązuje do dotychczasowego Macana, jednak jest ona szersza i bardziej masywna, co nie do końca pasuje do smukłych kształtów nowego SUV-a, choć to rzecz jasna kwestia gustu. Pośrodku trójwymiarowego pasa świetlnego znalazł się napis Porsche.

              Porsche Macan 2024 - wnętrze i wyposażenie

              Nowy Macan korzysta z najnowszej generacji koncepcji wyświetlania informacji i obsługi, z maksymalnie trzema ekranami. Przed kierowcą znalazł się zagięty wolnostojący wyświetlacz cyfrowych zegarów o przekątnej 12,6 cala. Centrum dowodzenia stanowi centralny ekran dotykowy o przekątnej 10,9 cala. Tyle samo ma wyświetlacz inforozrywki przed pasażerem, który należy do wyposażenia opcjonalnego. Po raz pierwszy zastosowano też wyświetlacz head-up z funkcją rozszerzonej rzeczywistości. Obraz pojawia się w odległości około 10 metrów przed kierowcą, a jego wielkość odpowiada wyświetlaczowi o przekątnej aż 87 cali. Producent zapewnia też o wykorzystaniu w kabinie bardziej ekologicznych materiałów. Nowe multimedia bazują na systemie operacyjnym Android Automotive, zaś asystent głosowy "Hej, Porsche" działa znacznie szybciej i oferuje więcej funkcji, w tym uwzględnia przerwy na ładowanie przy planowaniu tras.

              Porsche Macan 2024 wnętrze

              Układ jezdny zawiera DNA Porsche

              Oba warianty dysponują napędem na wszystkie koła. Elektronicznie sterowany system Porsche Traction Management (ePTM) działa około pięciokrotnie szybciej niż konwencjonalny układ 4x4 i reaguje na poślizg w ciągu zaledwie 10 milisekund. W topowym Macanie Turbo znajdziemy też układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), czyli elektronicznie sterowaną blokadę mechanizmu różnicowego tylnej osi oraz standardowe zawieszenie pneumatyczne. Wyposażono je w elektroniczną kontrolę tłumienia Porsche Active Suspension Management (PASM). PASM będzie opcją w przypadku standardowego zawieszenia ze stalowymi sprężynami. Po raz pierwszy w Macanie znajdziemy też układ tylnej osi skrętnej z maksymalnym kątem skrętu kół wynoszącym 5 stopni. Zmniejsza to średnicę zawracania do 11,1 m.

              Porsche Macan 2024 - ceny

              Produkcją nowego Macana zajmie się fabryka w Lipsku w Niemczech. Samochód trafi do pierwszych klientów w drugiej połowie 2024 roku. Porsche Macan 4 kosztuje od 386 000 zł, zaś Macan Turbo od 526 000 zł. Rywalami Macana EV będą m.in. Mercedes EQE SUV, BMW iX3 oraz Audi Q6 e-tron. 

              Porsche Macan w ofercie Nowyosobowy.pl

              W ofercie Nowyosobowy.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Porsche Macana w różnych wersjach silnikowych. Niemal wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2023 roku. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności, szybki odbiór oraz na spore rabaty.

              Zobacz ofertę Porsche Macan leasing na Nowyosobowy.pl

              Porsche Macan - krótko o historii modelu

              Porsche Macan zadebiutowało w 2013 roku na targach w Los Angeles jako pierwszy SUV klasy średniej tej marki i jednocześnie drugi SUV od Porsche, po modelu Cayenne. Samochód oparto na platformie Audi Q5, otrzymał wyraziste linie, opadający dach i obłą sylwetkę w stylu coupe. Samochód szybko stał się hitem i najchętniej wybieranym modelem niemieckiej marki, także w Polsce. Pojazd jako pierwszy w swojej klasie wyposażony został w opcjonalne audio Burmester. W 2018 roku Macan doczekał się sporego liftingu, zyskał przeprojektowane reflektory i zderzak, tylne lampy połączono LED-ową blendą, a w kabinie zastosowano nowy kokpit z większym wyświetlaczem nowego systemu infotainment i niżej umieszczonymi nawiewami. Przy okazji wycofano z gamy 3-litrowego diesla. W 2021 roku przeprowadzono drugi lifting. Wprowadzono wówczas wersję GTS oraz T, a przyciski na konsoli środkowej zastąpiono panelami dotykowymi. W gamie znajdziemy silniki benzynowe 2.0 R4 o mocy 265 KM w bazowych wersjach Macan oraz T oraz 2.9 V6 o mocy 380 KM w odmianie S oraz 440 KM w GTS. 

              Zobacz podobne
              artykuły

              Leapmotor B05 Leapmotor B05

              Leapmotor B05 to nowy elektryczny hatchb...

              Chińczycy idą po swoje i oprócz SUV-ów zaoferują też kompaktowego elektrycznego hatchbacka w przystępnej cenie. Najnowszy Leapmotor B05 wydaje się być autem idealnie trafiającym w gusta europejskich klientów i może podbić rynek.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              2 min
              Skoda Epiq Skoda Epiq

              Skoda Epiq to nowy wzór miejskiego elekt...

              Póki co jest konceptem, jednak już wkrótce wyjedzie na drogi jako seryjny model. Nowa Skoda Epiq obiecuje porządny zasięg, funkcjonalność i ogromny bagażnik w zgrabnym nadwoziu miejskiego crossovera. Samochód będzie hitem na rynku elektryków.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              3 min
              Renault Clio Renault Clio

              Renault Clio w nowej odsłonie. Rewolucja...

              Francuski hit segmentu B właśnie doczekał się następcy. Nowe Renault Clio oznacza nie tylko prawdziwą rewolucję w designie, ale i kilka istotnych zmian pod maską i w kabinie.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              11 min
              Mercedes GLC EQ Mercedes GLC EQ

              Mercedes GLC EQ zaprezentowany. Elektryk...

              Po paru latach przerwy Mercedes EQC doczekał się następcy. Wbrew nazwie Mercedes GLC EQ to zupełnie nowy model, z rewolucyjnym designem nadwozia i wnętrza, zasięgiem ponad 700 km i maksymalną mocą ładowania na poziomie 330 kW.

              Paweł Bartocha
              09.09.2025
              8 min
              BMW iX3 BMW iX3

              BMW iX3 debiutuje jako pierwszy model z...

              BMW długo czekało na ten moment. Niemiecki producent wreszcie zaprezentował nowego elektrycznego SUV-a iX3, czyli pierwszy model z linii Neue Klasse. Samochód ma być rewolucją w gamie marki - ponad 800 km zasięgu i ładowanie mocą 400 kW.

              Paweł Bartocha
              09.09.2025
              8 min
              Volkswagen T-Roc Volkswagen T-Roc

              Nowy Volkswagen T-Roc urósł i zyskał nap...

              Długo czekaliśmy na tę premierę. Nowy Volkswagen T-Roc wyraźnie urósł, stał się też nowocześniejszy i zyskał napęd hybrydowy. Przy tym wciąż wygląda niezwykle zgrabnie.

              Paweł Bartocha
              28.08.2025
              9 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Alfa Romeo
              • Alpine
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Renault
              • Seat
              • Seres
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Tesla
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.