3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Nowy Lexus ES zaprezentowany. Japońska rewolucja

              Nowy Lexus ES zaprezentowany. Japońska rewolucja

              23.04.2025 Paweł Bartocha

              Doczekaliśmy się nowego wcielenia Lexusa ES. Samochód okazuje się prawdziwą rewolucją, począwszy od designu, aż po systemy i układy napędowe. Po raz pierwszy ES otrzymał też warianty elektryczne.

              Lexus ES 2025

              Z artykułu dowiesz się o:

              Lexus ES 2025 - stylistyka
              Lexus ES 2025 - dane techniczne
              Lexus ES 2025 - wnętrze
              Lexus ES 2025 - wyposażenie
              Lexus ES 2025 - silniki
              Kiedy trafi na rynek?
              Aktualizacja z dnia 26 września 2025: znamy ceny nowego Lexusa ES
              Lexus ES w ofercie Nowyosobowy.pl
              Lexus ES - krótko o historii modelu

              Japończycy już nieraz udowadniali, że nie brakuje im odwagi przy projektowaniu samochodów. Dotyczy to zwłaszcza Lexusa. Szumnie zapowiadany od pewnego czasu nowy ES miał być prawdziwą rewolucją w gamie marki... Tak też się stało. VIII generacja limuzyny klasy wyższej znacząco urosła, ma znacznie odważniejszy, zupełnie nowy design, całkowicie inny projekt kabiny, nowe multimedia i po raz pierwszy oferowana jest także z napędem czysto elektrycznym. Fani hybryd mogą natomiast liczyć na najnowszą 6. generację układu hybrydowego HEV. Najnowszy Lexus ES został zaprezentowany na targach w Szanghaju. Samochód tym razem zdecydowanie różni się od Toyoty Camry. Poznajcie go bliżej.

              Lexus ES 2025 - stylistyka

              Pierwszym, co rzuca się w oczy, są wyjątkowo śmiałe i nowoczesne linie nowego Lexusa ES. Samochód wprowadza nowy język stylistyczny "Clean Tech x Elegance". Stanowi on kombinację dynamicznych i eleganckich linii o minimalistycznym charakterze. Duży nacisk przy projektowaniu nowego ESa położona na aerodynamikę. Mocno pochylona kabina, długa maska, niska linia szyb z łagodnie opadającą linią dachu czy wreszcie zlicowane z nadwoziem klamki drzwi - to wszystko przyczynia się do zmniejszenia oporu powietrza i nadaje japońskiemu sedanowi nowoczesnego i sportowego stylu. W kształcie przednich reflektorów LED dostrzeżemy podwójny motyw litery L, w których światła do jazdy dziennej skierowano do środka, zaś kierunkowskazy na zewnątrz. Zniknął też charakterystyczny wielki grill w kształcie klepsydry, lecz zderzak i wloty powietrza na nim wyprofilowano tak, że widać jej zarys, podobnie jak ma to miejsce w modelach elektrycznych. 

              Dynamiczny i nowoczesny charakter nadaje projekt tylnej części auta bez wyraźnie zarysowanego bagażnika. Kontrastuje to z ostrymi liniami dolnej części nadwozia, która została dopracowana pod kątem aerodynamiki. Smukłe tylne lampy w postaci ciągnącego się przez całą szerokość paska mają oczywiście motyw litery L. W listwę świetlną sprytnie wkomponowano napis LEXUS. 

              Lexus ES 2025 tył

              Lexus ES 2025 - dane techniczne

              Już po samej sylwetce pojazdu widać, że jest on spory. Mimo, że nowy Lexus ES bazuje na zmodernizowanej platformie TNGA-K z poprzednika, znacząco urósł. Samochód mierzy aż 5140 mm długości, 1920 mm szerokości oraz 1555 mm wysokości (1560 mm w wersji elektrycznej), a jego rozstaw osi liczy 2950 mm. Oznacza to, że jest aż o 165 mm dłuższy, 55 mm szerszy i o 110 mm wyższy od poprzednika, ma też większy o 80 mm rozstaw osi. Jest to też jeden z największych modeli w segmencie E. Bagażnik liczy blisko 500 litrów. 

              Lexus ES 2025 sylwetka

              Lexus ES 2025 - wnętrze

              Zupełnie nowa jest też kabina nowego ESa. Została ona maksymalnie uproszczona i jest zdominowana przez wolnostojący 14-calowy wyświetlacz zupełnie nowego systemu infotainment z bezprzewodowymi aktualizacjami. Kokpit został zaprojektowany zgodnie z filozofią Tazuna, dlatego wszystkie przyciski, przełączniki oraz ekrany rozmieszczono tak, aby kierowca mógł z nich korzystać intuicyjnie, nie odwracając uwagi od drogi. Przed kierowcą znajdziemy natomiast 12,3-calowy wyświetlacz cyfrowych zegarów. W nowym Lexusie ES debiutują wkomponowane w deskę rozdzielczą przyciski w technologii Hidden Tech, łączące funkcjonalność z minimalizmem i estetyką, które służą do obsługi najpotrzebniejszych funkcji. Jest to rozwiązanie przypominające Kię EV9 czy Nissana Ariyę. Gdy auto jest wyłączone, pozostają niewidoczne. Po uruchomieniu samochodu są podświetlone i choć przypominają panel dotykowy, mają haptyczną informację zwrotną.

              Lexus ES 2025 wnętrze

              W nowym Lexusie ES debiutują dwa innowacyjne rozwiązania. Technologia Bamboo Layering wykorzystuje zaawansowane techniki druku oraz przenikania światła, by zapewnić unikalny efekt świetlny, spójny z oświetleniem ambientowym. Z kolei Synthetic Leather Embossing to metoda precyzyjnego tłoczenia wzorów na materiałach syntetycznych, która – w połączeniu z podświetleniem – nadaje wnętrzu nowoczesny wygląd. Nowy Lexus ES może być wyposażony w elementy dodatkowo zwiększające wygodę podróżowania, jak regulowane oparcia tylnych foteli czy siedzenie typu Ottoman z podnóżkiem za fotelem pasażera. Przedni fotel może być też składany. DZaprojektowano też nowe fotele, które mają zapewniać wyższy komfort podczas długich podróży.

              Lexus ES 2025 - wyposażenie

              Nowością będzie też aplikacja Lexus Link+, która umożliwi korzystanie m.in. z wideorejestratora, cyfrowego kluczyka czy aplikacji muzycznych. W nowym Lexusie ES debiutuje też 4. generacja pakietu systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Lexus Safety System+. Zastosowano m.in. ulepszony adaptacyjny tempomat, który wykorzystuje teraz dane z systemu nawigacji i pomaga zwalniać, gdy samochód zbliża się do ronda czy bramek na autostradzie. Zwiększono też zakres działania układu wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia. Nowością jest system monitorowania uwagi kierowcy. ES otrzymał po raz pierwszy asystenta wyprzedzania na drogach szybkiego ruchu (LCA) oraz system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu (FCTA).

              Lexus ES 2025 - silniki

              Na polskim rynku oferowany będzie Lexus ES z najnowszą 6. generacją napędu hybrydowego. Nadal bazuje on na wolnossącej jednostce benzynowej o pojemności 2.5 litra, która jednak jest sztywniejsza, przez co generuje mniej wibracji. Układ hybrydowy otrzymał wydajniejszy akumulator i poprawione sterowanie. Do dyspozycji w odmianie 300h jest łącznie 201 KM, a napęd trafia na przednią lub po raz pierwszy w Europie na obie osie (E-FOUR). Na rynkach Europy Wschodniej dostępny będzie też wariant 350h z mocniejszą hybrydą oferującą 247 KM. Oprócz tego, po raz pierwszy w historii, Lexus ES oferowany będzie w wariantach elektrycznych o zasięgu do 600 km. Bazowa odmiana 350e z napędem na przód rozwija 224 KM, zaś mocniejsza 500e ma już napęd na obie osie i generuje 343 KM.  Nowa generacja osi eAxle, które integrują jednostkę sterującą napędem z przekładnią, ma lżejszą i bardziej kompaktową konstrukcję, co pozwoliło na lepsze zaplanowanie przestrzeni w kabinie i bagażniku. 

              Dopracowano też układ jezdny pod kątem komfortu i precyzji jazdy, a także poprawiono wyciszenie kabiny poprzez zastosowanie lepszego uszczelnienia drzwi i szyb akustycznych z przodu. Po raz pierwszy Lexus ES otrzymał wielowahaczowe zawieszenie z tyłu. W układzie kierowniczym wprowadzono natomiast przekładnię zębatą o zmiennym przełożeniu, co ma zapewniać bardziej bezpośrednie reakcje. 

              Kiedy trafi na rynek?

              Ceny i specyfikacje nowego Lexusa ES poznamy we wrześniu, a pierwsze egzemplarze dotrą do salonów w październiku w ramach pokazów przedpremierowych. Jako pierwsza na rynek trafi wersja elektryczna w II kwartale 2026 roku, natomiast odmiana hybrydowa dołączy w III kwartale 2026 r. Rywalami auta będą m.in. Audi A6, BMW seria 5, Mercedes Klasa E czy Volvo S90.

              Aktualizacja z dnia 26 września 2025: znamy ceny nowego Lexusa ES

              Lexus rozpoczął przyjmowanie zamówień na nową generację modelu ES. W ofercie przedsprzedażowej występuje on w wersji Prestige, z napędem hybrydowym lub elektrycznym, trzema wariantami wykończenia wnętrza i siedmioma kolorami nadwozia. W ramach specjalnej oferty dostępnej wyłącznie w przedsprzedaży można zamówić Lexusa ES z rabatem w cenie od 260 000 zł lub skorzystać z atrakcyjnych warunków leasingu dla firm KINTO One z miesięczną ratą poniżej 2000 zł netto przy umowie na 36 miesięcy 30 tys. km limitu przebiegu i 15-procentowym wkładzie własnym.

              Hybrydowy Lexus ES z napędem na przednie koła kosztuje od 299 900 zł, a wariant z napędem na cztery koła został wyceniony na 314 900 zł.

              Ceny Lexusa ES w odmianie elektrycznej (BEV) w podstawowej wersji zaczynają się od 329 900 zł. Najmocniejszy wariant, ES 500e będzie kosztować od 354 900 zł.

              Lexus ES w wersji Prestige będzie dostępny wraz z trzema kolorystykami wnętrza do wyboru – White, Black lub Hazel, oraz z siedmioma propozycjami lakieru – F White, Sonic Titanium, Sonic Grey, Sonic Platinum, Sonic Cooper, Graphite Black i całkowicie nowy odcień Sou.

              Lexus ES w ofercie Nowyosobowy.pl

              W ofercie Nowyosobowy.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Lexusa ES w różnych wersjach wyposażeniowych. Samochody są nowe i pochodzą z 2024 oraz z 2025 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie też liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające ponad 20% rabaty względem ceny katalogowej.

              Zobacz ofertę Lexus ES leasing na Nowyosobowy.pl

              Lexus ES - krótko o historii modelu

              Lexus ES ma równie długie tradycje co flagowy LS. Samochód od początku był spokrewniony z Toyotą Camry. I generacja zadebiutowała w 1989 roku i produkowano ją tylko do 1991 r. Był to klasyczny sedan klasy wyższej z napędem na przednią oś i silnikiem V6 o pojemności 2.5 litra. Samochód był bardziej przystępną alternatywą dla flagowego LSa i dedykowany był kadrze menadżerskiej. Samochód mierzył 4,65 m długości, czyli o blisko 0,5 m mniej niż jego najnowsze wcielenie.

              II generację Lexusa ES oferowano w latach 1991-1996. Samochód był większy (4,77 m), nowocześniejszy i bardziej luksusowy od poprzednika, zyskał też ciekawszy design, a gamę jednostek napędowych uzupełnił silnik 3.0 V6. Lexus ES drugiej generacji szybko stał się najchętniej kupowanym modelem marki i bestsellerem w klasie sedanów. W 1994 roku doczekał się liftingu. Na wyposażeniu znalazły się m.in. dwie poduszki powietrzne.

              III generacja trafiła na rynek w 1996 roku, otrzymała bardziej wyrazistą stylistykę w stylu flagowego LSa i po raz kolejny urosła (4,83 m długości). Po raz pierwszy samochód oferowano wyłącznie z 4-biegową przekładnią automatyczną (w poprzednikach oferowno też 5-biegową skrzynię manualną).

              IV generacja z 2001 roku postawiła na nowocześniejsze, bardziej dynamiczne kształty, pozostając jednocześnie klasycznym i eleganckim sedanem. Poprzez wprowadzenie bazowej limuzyny IS parę lat wcześniej Lexus mógł uczynić z ESa jeszcze bardziej luksusowy samochód. Auto otrzymało też nową platformę i zyskało na prowadzeniu.Gabaryty zmieniły się nieznacznie (4,85 m długości), o 5 cm urósł też rozstaw osi (do 2,72 m). Na liście opcji pojawił się system adaptacyjnego zawieszenia z automatycznie regulowaną siłą tłumienia amortyzatorów. Za napęd służyła 3-litrowa jednostka V6 o mocy 213 KM z nowym 5-stopniowym automatem, zaś po liftingu z 2004 roku zastąpiono ją nowszym silnikiem 3.3 V6 o mocy 228 KM. Na listę opcji trafiła też nawigacja satelitarna. 

              Od 2006 do 2013 roku produkowano V generację Lexusa ES. Samochód zyskał bardziej opływowe i dynamiczne kształty i mimo podobnych gabarytów po raz kolejny o 5 cm powiększono rozstaw osi (do 2,77 m). Samochód zaprojektowano według nowej estetyki L-finesse. W gamie znalazła się 3.5-litrowa jednostka V6 o mocy 277 KM oraz po raz pierwszy w historii modelu jednostka R4 o pojemności 2.4 l i mocy 167 KM. Na wyposażeniu znalazły się m.in. dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, dostęp bezkluczykowy czy też po raz pierwszy w Lexusie opcjonalny dach panoramiczny. W 2009 roku samochód doczekał się liftingu.

              VI generacja produkowana była w latach 2012-2018 i po raz pierwszy oferowano ją z napędem hybrydowym. Samochód zyskał typowy dla współczesnych Lexusów design z charakterystycznym grillem w kształcie klepsydry. Od podstaw zaprojektowano też kabinę. Samochód urósł do blisko 4,9 m, a jego rozstaw osi zwiększono do 2,82 m. W gamie znalazły się jednostki 2.5 R4 i 3.5 V6, zaś układ hybrydowy oparto na silniku 2.5. Lexus ES VI był o około 40 kg lżejszy od poprzednika dzięki zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości. W 2015 roku ES doczekał się liftingu. 

              W 2018 roku zadebiutowała VII generacja Lexusa ES i po raz pierwszy oferowano ją także w Polsce, gdzie zastąpiła tylnonapędową limuzynę GS. Samochód oparto na zupełnie nowej platformie TNGA-K i w Europie występuje wyłącznie z napędem hybrydowym opartym na jednostce 2.5, oferującym 218 KM. Samochód zyskał nowoczesny design nawiązujący do flagowego LSa. Nowy Lexus ES stał się pierwszym seryjnie produkowanym samochodem na świecie, dostępnym z kamerami zamiast konwencjonalnych lusterek bocznych. W luksusowo urządzonej kabinie dominują dwa wyświetlacze o przekątnej ponad 12 cali. W 2021 roku samochód doczekał się liftingu, zyskując m.in. nowy pakiet systemów bezpieczeństwa Lexus Safety System+ 2.5 zaś w listopadzie 2024 doczekał się kolejnej modernizacji, zyskując nowe multimedia z aż 14-calowym wyświetlaczem.

              Przez 35 lat (do 2024 r.) na całym świecie sprzedano ponad 3,3 mln. egzemplarzy Lexusa ES. 614 tys. aut to hybrydy – to także drugi najpopularniejszy globalnie zelektryfikowany model marki w historii. To drugi najpopularniejszy model w historii marki (po SUV-ie RX). 

              Zobacz podobne artykuły
              Omoda 7 debiut Polska 2025 już w październiku 2025

              Omoda 7 z debiutem na Poznań Game Arena...

              Już 29 października 2025 roku w Poznaniu zadebiutuje nowa Omoda 7 z silnikiem hybrydowym. Co już wiemy na temat tego modelu?

              Katarzyna Bugla 17.10.2025 3 min
              szybkie ładowanie architektura 800 V

              Architektura elektryczna 800V - czym jes...

              Architektura elektryczna 800V to zaawansowany system wysokonapięciowy, który pozwala m.in. na skrócenie czasu ładowania do 15 minut! Poznaj modele,...

              Katarzyna Bugla 14.10.2025 3 min
              Omoda 5 Hybrid

              Omoda 5 Hybrid debiutuje na polskim rynk...

              Hybrydowa wersja popularnego crossovera Omoda 5 właśnie debiutuje na polskim rynku. Co oferuje samochód i jaka jest cena nowej propozycji chińskieg...

              Klaudia Figiel 07.10.2025 3 min
              Kia EV3

              TEST: Kia EV3 long range GT Line - prawi...

              Łączy dobry zasięg, ładną stylistykę, korzystną cenę i ponadprzeciętną przestrzeń jak na kompakt. W mieście prowadzi się lekko i zwinnie, jak to au...

              Paweł Bartocha 01.10.2025 11 min
              Chery Tiggo 9

              Chery Tiggo 9 debiutuje na polskim rynku

              Chery poszerza swoją ofertę SUV-ów o flagowy już model Chery Tiggo 9 z układem Super Hybrid, który ma być głównym konkurentem dla Hyundaia Santa Fe...

              Klaudia Figiel 26.09.2025 6 min
              Chery Tiggo 4

              Chery Tiggo 4 debiutuje w Polsce

              Chiński koncern Chery poszerza gamę SUV-ów o bazowe Tiggo 4 z napędem hybrydowym, który ma być głównym konkurentem dla Skody Kamiq i Toyoty Yaris C...

              Klaudia Figiel 26.09.2025 4 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Abarth
              • Alfa Romeo
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jac
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Ram
              • Renault
              • Seat
              • Seres
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.