Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Aktualna Dacia Duster to II generacja rumuńskiego SUV-a, która zadebiutowała w 2017 roku, zaś w 2021 przeprowadzono modernizację, w ramach której upodobniono samochód stylistycznie do pozostałych modeli jak Sandero czy Jogger i wprowadzono nowy system multimedialny z bezprzewodowymi Apple CarPlay'em i AndroidAuto. Deska rozdzielcza tym razem nie jest już zapożyczona z modelu Logan, lecz została zaprojektowana od podstaw. Znakiem szczególnym są trzy oddzielne nawiewy, a także duży ekran dotykowy oraz panel klimatyzacji zapożyczony z modeli Renault. Druga generacja Dustera wyraźnie nawiązuje do poprzednika z lat 2010-2017, zarówno sylwetką, jak i kształtem wielu elementów nadwozia. Charakterystycznym elementem jest wypełnienie tylnych lamp, a także chromowany grill.
Dacia Duster jest typowym kompaktowym SUV-em. Mierzy bowiem 4341 mm długości, 1804 mm szerokości oraz 1682 lub 1693 mm wysokości, w zależności od wybranej wersji (FWD lub AWD). Rozstaw osi liczy 2676 mm. Bagażnik, w zależności od odmiany (AWD, FWD lub FWD z LPG) liczy od 376, przez 445, do 1478 litrów maksymalnej pojemności.
Dacia Duster występuje z kilkoma silnikami do wyboru. Wśród nich znalazły się trzy warianty benzynowe, odmiana z fabrycznym LPG oraz diesel. Bazowy benzyniak to 1.0 TCe o mocy 90 KM i maksymalnym momencie obrotowym 160 Nm. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 13,1 s i prędkość maksymalną 166 km/h. Występuje z 6-biegową skrzynią manualną (średnie spalanie 6,1-6,2 l/100 km). Odmiana 1.0 TCe z instalacją LPG rozwija 100 KM oraz 170 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s i rozpędza się do 168 km/h (6,7-7 l LPG/100 km). Mocniejsze jednostki benzynowe to 1.3-litrowe TCe oferujące 130 i 150 Nm oraz 240 i 260 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w przypadku 130-konnej odmiany wynosi 10,6 s, a prędkość maksymalna to 193 km/h (średnie spalanie 6,2 l/100 km). Mocniejsza występuje z napędem na przód i przekładnią dwusprzęgłową EDC lub skrzynią ręczną i napędem AWD. W pierwszym przypadku sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 9,7 s, a prędkość maksymalna to 199 km/h (średnie spalanie 6,2 l/100 km), zaś w drugim 10,4 s i 204 km/h (średnie spalanie 6,8 l/100 km). Diesel ma 1.5 litra pojemności i rozwija 115 KM oraz 260 Nm. Zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,2 s i prędkość maksymalną 183 km/h (odmiana AWD 10,3 s i 175 km/h). Średnie spalanie wynosi 4,8 l/100 km dla odmiany FWD oraz 5,3 l/100 km w przypadku wariantu AWD.
Bazowy Duster Essential z silnikiem 1.0 TCe kosztuje od 67 850 zł. Dopłata do wersji z LPG wynosi 2850 zł. Odmiana 130-konna kosztuje od 82 100 zł za bogatszy wariant Expression. Topowy silnik benzynowy występuje tylko w topowej odmianie Journey i kosztuje od 97 800 za odmianę FWD ze skrzynią EDC lub 98 300 zł za AWD z przekładnią ręczną. Diesel kosztuje od 90 800 zł, zaś dopłata do napędu 4x4 wynosi 8500 zł.