3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • TEST: Renault 5 E-Tech comfort range iconiq cinq - prawie idealny elektryk

              TEST: Renault 5 E-Tech comfort range iconiq cinq - prawie idealny elektryk

              29.05.2025 Paweł Bartocha

              Jaki powinien być idealny elektryk? Mały, zwinny i oszczędny, a przy tym tani. Renault 5 E-Tech niemal każdy z tych warunków spełnia, a przy tym wygląda po prostu znakomicie. Skąd zatem to prawie?

              Renault 5 E-Tech

              Z testu dowiesz się o:

              Stylistyka 10/10
              Renault 5 E-Tech 2025 - wymiary i bagażnik
              Kabina stanowi świetne połączenie tradycji ze współczesnością
              Da się zrobić stylowe i ergonomiczne wnętrze
              Renault 5 E-Tech 2025 iconiq cinq - wyposażenie
              Renault 5 E-Tech 2025 comfort range - osiągi, zasięg i zużycie energii
              Hot hatchem może nie jest, za to sprytne i komfortowe
              Renault 5 E-Tech 2025 comfort range iconiq cinq - cena
              Renault 5 E-Tech 2025 vs BYD Dolphin Surf 2025
              Renault 5 E-Tech 2025 vs Citroen eC3 2025
              Renault 5 E-Tech 2025 vs Peugeot e208 2025
              Renault 5 E-Tech w ofercie Superauto.pl
              Podsumowanie

              Francuzi mają sporą wprawę w tworzeniu stylowych aut miejskich. Zapewne każdy z was kojarzy słynne Renault 5, którego dwie generacje przetrwały na rynku blisko 25 lat, od 1972 do 1996 roku, stając się ikonami motoryzacji. Przez ten czas powstało prawie 5,5 miliona sztuk, co czyni je jednym z najpopularniejszych aut wszechczasów.

              Po blisko 30 latach "piątka" powróciła, ponownie jako małe i stylowe miejskie autko, jednak tym razem jest to samochód elektryczny. 5 E-Tech zostało bardzo ciepło przyjęte przez rynek, znajdując 50 tys. chętnych w niecały tydzień po premierze. Auto zdobyło też tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2025, tym samym przywodząc na myśl historię I generacji, która w 1973 r. zajęła 2. miejsce w tym samym plebiscycie.

              Stylistyka 10/10

              Nic dziwnego, bowiem nowe Renault 5 E-Tech to stylistyczne 10/10. Samochód świetnie nawiązuje do poprzednika, ma równie zwarte i kanciaste nadwozie, podobne proporcje, wysoko osadzone reflektory LED z motywem flagi Francji, ściętą pod kątem tylną część nadwozia i wąskie podłużne tylne lampy. Na klapie bagażnika znajdziemy też emblemat 5. Jeszcze ciekawszym detalem jest jednak podświetlana cyfra 5 na masce, pokazująca stan naładowania baterii. Z innych smaczków mamy opcjonalne dwukolorowe nadwozie ze specjalnym wzorem na dachu oraz ukrytą klamkę tylnych drzwi.

              Renault 5 E-Tech

              Renault 5 E-Tech 2025 - wymiary i bagażnik

              Renault 5 E-Tech nie należy do gigantów. Autko mierzy 3,92 m długości, a jego rozstaw osi liczy 2,54 m. Bagażnik pomieści przyzwoite jak na gabaryty 326 litrów. Ciekawostka – Renault 5 E-Tech jest następcą produkowanego w latach 2012-2024 Renault Zoe, lecz ma od niego o ponad 15 cm krótsze nadwozie.

              Renault 5 E-Tech tył

              Kabina stanowi świetne połączenie tradycji ze współczesnością

              Kabina również nawiązuje do starej "piątki". Mamy podobny kształt deski rozdzielczej z kokpitem zwróconym w stronę kierowcy. Świetne wrażenie robi pas przed pasażerem z ekoskóry z ozdobnymi przeszyciami i podświetlany emblemat Renault 5 pełniący rolę oświetlenia ambiente (zmienia kolor w zależności od wybranego trybu jazdy). Standardem są dwa 10-calowe wyświetlacze systemu Open RLink opartego na Androidzie, a zatem mamy dobre, szybkie i wygodne multimedia z usługami Google’a. Oczywiście znajdziemy też inne "klocki" z nowych Renault jak grubą kierownicę z okrągłym przyciskiem do wyboru trybów jazdy, lusterka rodem z Clio czy panel klimatyzacji z wygodnymi przełącznikami niczym w Capturze.

              Renault 5 E-Tech wnętrze

              Jednocześnie nie brakuje tu ciekawych detali i akcesoriów jak symbole Renault 5 na konsoli środkowej, wyjmowany pojemnik na śmieci z wieczkiem w postaci ikony auta czy specjalny organizer na telefon i długopisy. Bardzo spodobały mi się także fotele z przyjemnego, żółtego materiału z recyklingu, które dobrze wyprofilowano i są wygodne. Podobny materiał znajdziemy też na panelach drzwi.

              Renault 5 E-Tech detal

              Da się zrobić stylowe i ergonomiczne wnętrze

              Jakość wykończenia jest dobra, w tych najważniejszych miejscach jak środkowa część kokpitu, podłokietniki czy panele drzwi, mamy miękkie materiały, poza tym wszystkie tworzywa solidnie zmontowano i nawet na dziurach z wnętrza nie dobiegają żadne niepożądane dźwięki.

              Spodobała mi się też ergonomia nowego Renault 5 E-Tech, która przypomina pozostałe modele marki i pozostawia daleko w tyle testowane niedawno Volvo EX30 czy też większość chińskich aut. Obsługa poszczególnych funkcji jest łatwa i intuicyjna, reakcje ekranu na dotyk szybkie, a oparte na Androidzie multimedia nie sprawią problemów nawet laikom. W dodatku na górze ekranu umieszczono fizyczne przyciski do regulacji głośności. Układ przycisków na kierownicy, obsługa cyfrowych zegarów i komputera również nie nastręczą problemów, gdyż nie różnią się od innych modeli z gamy francuskiej marki.

              Renault 5 E-Tech fotele

              Nikt nawet nie próbował ukryć, że Renault 5 E-Tech jest małym miejskim hatchbackiem. Z przodu siedzi się co prawda wygodnie, fotele są obszerne i dobrze wyprofilowane, jednak już z tyłu jest ciasno, zwłaszcza na nogi, za to mamy tam płaską podłogę. Co jednak istotne, w obu rzędach nie brakuje miejsca nad głową, a podsufitka ma ciekawe wytłoczenia.

              Renault 5 E-Tech 2025 iconiq cinq - wyposażenie

              W testowanej, niemal topowej wersji iconiq cinq nie mogę narzekać na poziom wyposażenia. Już w standardzie 5 E-Tech oferuje m.in. automatyczną klimatyzację, reflektory Full LED, kamerę cofania, oświetlenie ambiente, fotele przednie sterowane manualnie w 6 kierunkach z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego u kierowcy, podgrzewaną kierownicę, podgrzewane przednie fotele, 18-calowe alufelgi, asystenta parkowania, indukcyjną ładowarkę, nawigację, aktywny tempomat, czujniki parkowania z tyłu czy obsługę głosową za pomocą avatara Reno.

              Renault 5 E-Tech detal

              Z opcji mamy m.in. pakiet easy&drive safety 2 (2800 zł), obejmujący funkcję bezpiecznego wysiadania, monitorowanie martwego pola, aktywnego asystenta kierowcy, aktywny tempomat czy system wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego tyłem z funkcją awaryjnego hamowania. Z pozostałych opcji warto wspomnieć o audio Harman Kardon (2600 zł), kablu Mode 2 (1300 zł) czy specjalnym wzorze unlimited 5 na dachu (2600 zł).

              Renault 5 E-Tech 2025 comfort range - osiągi, zasięg i zużycie energii

              Mocniejszy wariant comfort range rozwija 150 KM i 245 Nm. Zapewnia to "piątce" naprawdę fajne osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,9 s, a prędkość maksymalna to 150 km/h. Samochód jest zrywny, zwłaszcza w trybie Sport i ani przez chwilę nie pozwala nam narzekać na osiągi, jest czymś na wzór elektrycznego warm hatcha.

              Baterie mają 52 kWh pojemności netto i zapewniają według producenta 410 km zasięgu w trybie mieszanym. Można je ładować mocą do 100 kW. Dużym atutem jest oferowana w standardzie pompa ciepła. Realny zasięg wynosi jakieś 320-340 km, co jest rozsądnym wynikiem jak na miejskie auto i przekłada się zużycie energii na poziomie około 15 kWh na 100 km. Po przekroczeniu 100 km/h zużycie prądu wyraźnie rośnie, zaś w mieście jest niewielkie i możemy śmiało zbliżyć się do okolic 400 km. Jest to zatem świetny środek lokomocji do miasta.

              Renault 5 E-Tech

              Hot hatchem może nie jest, za to sprytne i komfortowe

              Miejskim Renault 5 E-Tech naprawdę przyjemnie się jeździ. Może nie jest tak sztywne i precyzyjne podczas jazdy jak hot hatche, jednak odwdzięcza się typowo francuskim, komfortowym wybieraniem nierówności, a jednocześnie pozostaje wystarczająco zwinne i przewidywalne. Hamulce również okazują się skuteczne, zwłaszcza, gdy wrzucimy tryb rekuperacji. Układ kierowniczy pracuje dość lekko, jednak też trudno nazwać go gumowatym. Podczas jazdy czuć po prostu, że po usztywnieniu zawieszenia i delikatnym przekalibrowaniu układu kierowniczego byłaby z tego auta niezła zabawka… Być może taka już jest na rynku, ale to dopiero będę mógł stwierdzić po teście Alpine A290.

              Renault 5 E-Tech 2025 comfort range iconiq cinq - cena

              Jak dotąd wszystko się zgadza i Renault 5 E-Tech wydaje się być wręcz idealnym elektrykiem. Pora zajrzeć do cennika. Bazowa wersja techno urban range z bateriami 40 kWh i zasięgiem 300 km zaczyna się od 120 900 zł. Nasz wariant w bogatszej wersji iconiq cinq zaczyna się od 151 900 zł (z bateriami 40 kWh tańszy o 10 tys. zł), zaś testowany egzemplarz wraz z opcjami wyceniono na 164 800 zł. To już całkiem sporo jak na małego elektryka. Renault daje gwarancję na 2 lub 3 lata na samochód (w zależności od modelu) oraz 8 lat lub 160 000 km na baterie.

              Renault 5 E-Tech detal

              Dość powiedzieć, że w podobnej cenie dostaniemy elektrycznego SUV-a klasy średniej Leapmotor C10 z zasięgiem 424 km w cyklu mieszanym. Samochód mierzy 4,74 m długości, ma znacznie większy bagażnik (467 l + frunk 32 l), bogatsze wyposażenie i przestronniejsze nadwozie. Samochód rozwija 218 KM. Leapmotor udziela gwarancji na 4 lata lub 100 000 km, zaś na baterie 8 lat lub 160 000 km.

              Renault 5 E-Tech 2025 vs BYD Dolphin Surf 2025

              Z kolei konkurencyjny BYD Dolphin Surf w konfiguracji Comfort z silnikiem o mocy 156 KM, zasięgiem 322 km i bateriami 43,2 kWh kosztuje 110 700 zł. Samochód mierzy 3,99 m długości, jednak ma przestronniejszą kabinę. Oferuje jednak mniejszy zasięg na poziomie 310 km i uboższe wyposażenie, ma za to gwarancję na 6 lat lub 150 000 km, zaś na baterie na 8 lat lub 200 000 km.

              Renault 5 E-Tech 2025 vs Citroen eC3 2025

              Citroen eC3 o mocy 113 KM i z zasięgiem 326 km kosztuje natomiast 125 100 zł i ma baterie o pojemności 43,7 kWh. Samochód ma jednak gorzej wykonaną kabinę i uboższe wyposażenie, lecz jest bardziej wszechstronny za sprawą wyższego prześwitu. Citroen daje gwarancję na 2 lata bez limitu kilometrów, zaś na baterie na 8 lat lub 160 000 km.

              Renault 5 E-Tech 2025 vs Peugeot e208 2025

              Najbardziej zbliżony pod kątem parametrów do Renault jest Peugeot e208. Rozwija on 156 KM, ma baterie o pojemności 48,1 kWh i oferuje 410 km zasięgu w cyklu mieszanym. W topowej wersji GT kosztuje od 155 030 zł, jednak po doposażeniu jego cena rośnie już do ponad 170 tys. zł. Peugeot również oferuje 2 lata ochrony gwarancyjnej, zaś za baterie 8 lat lub 160 000 km.

              Renault 5 E-Tech w ofercie Superauto.pl

              W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Renault 5 E-Tech w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Samochody są nowe i pochodzą z 2025 roku. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na spore rabaty.

              Sprawdź ofertę Renault 5 E-Tech leasing na Superauto.pl

              Podsumowanie

              Wypuszczając na rynek nowe Renault 5 E-Tech Francuzi wykonali kawał dobrej roboty i jednocześnie pokazali jak powinno wyglądać idealne auto miejskie. Nowa „piątka” wiernie oddaje ponadczasowy styl swojego przodka, jednocześnie na każdym kroku raczy nas smaczkami stylistycznymi, a przy tym pozostaje przyjaznym w obsłudze, zwinnym i komfortowym autem miejskim. Jest też oszczędna i dynamiczna, a jej zasięg i niskie zużycie energii czynią z niej świetne auto miejskie. Jest tylko jedna rysa na tym diamencie – chodzi oczywiście o cenę… W miarę rozsądną cenę ma tylko bazowa wersja.

              Zobacz podobne artykuły
              Omoda 7 debiut Polska 2025 już w październiku 2025

              Omoda 7 z debiutem na Poznań Game Arena...

              Już 29 października 2025 roku w Poznaniu zadebiutuje nowa Omoda 7 z silnikiem hybrydowym. Co już wiemy na temat tego modelu?

              Katarzyna Bugla 17.10.2025 3 min
              szybkie ładowanie architektura 800 V

              Architektura elektryczna 800V - czym jes...

              Architektura elektryczna 800V to zaawansowany system wysokonapięciowy, który pozwala m.in. na skrócenie czasu ładowania do 15 minut! Poznaj modele,...

              Katarzyna Bugla 14.10.2025 3 min
              Omoda 5 Hybrid

              Omoda 5 Hybrid debiutuje na polskim rynk...

              Hybrydowa wersja popularnego crossovera Omoda 5 właśnie debiutuje na polskim rynku. Co oferuje samochód i jaka jest cena nowej propozycji chińskieg...

              Klaudia Figiel 07.10.2025 3 min
              Kia EV3

              TEST: Kia EV3 long range GT Line - prawi...

              Łączy dobry zasięg, ładną stylistykę, korzystną cenę i ponadprzeciętną przestrzeń jak na kompakt. W mieście prowadzi się lekko i zwinnie, jak to au...

              Paweł Bartocha 01.10.2025 11 min
              Chery Tiggo 9

              Chery Tiggo 9 debiutuje na polskim rynku

              Chery poszerza swoją ofertę SUV-ów o flagowy już model Chery Tiggo 9 z układem Super Hybrid, który ma być głównym konkurentem dla Hyundaia Santa Fe...

              Klaudia Figiel 26.09.2025 6 min
              Chery Tiggo 4

              Chery Tiggo 4 debiutuje w Polsce

              Chiński koncern Chery poszerza gamę SUV-ów o bazowe Tiggo 4 z napędem hybrydowym, który ma być głównym konkurentem dla Skody Kamiq i Toyoty Yaris C...

              Klaudia Figiel 26.09.2025 4 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Abarth
              • Alfa Romeo
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jac
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Ram
              • Renault
              • Seat
              • Seres
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.