2417 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Test: Dacia Jogger 1.6 Hybrid Extreme - brakujące ogniwo

              Test: Dacia Jogger 1.6 Hybrid Extreme - brakujące ogniwo

              18.06.2024 Paweł Bartocha

              Dotychczas Dacia Jogger była najtańszym sposobem na nowy 7-miejscowy samochód na rynku, jednak brakowało jej mocy. Teraz się to zmieniło, gdyż do gamy trafiła wersja hybrydowa.

              Dacia Jogger Extreme

              Dacię Jogger znamy już od 2021 roku. Jest ona crossoverem z prześwitem, który zastąpił jednocześnie trzy modele: Logana MCV, Dokkera i Lodgy. Samochód cieszy się co prawda sporą popularnością w Polsce, jednak czas pokazał, że nie aż tak dużą co Duster czy Sandero. Zapewne spora w tym "zasługa" ubogiej gamy silnikowej Joggera, jednak wkrótce sytuacja może ulec zmianie za sprawą wersji hybrydowej.

              Zobacz jak spisała się Dacia Jogger 1.0 TCe w teście: Dacia Jogger 1.0 TCe SL Extreme test na Superauto.pl

              Dacia Jogger 2024 - wymiary i bagażnik

              Nim jednak do niej przejdę, kilka słów o samym aucie. Otóż jest to największy model Dacii mierzący 4547 mm długości, a jego rozstaw osi liczy aż 2898 mm, czyli więcej niż w autach klasy średniej. Co ciekawe, dalej mówimy tu o platformie CMF-B rodem z Clio czy Sandero. Wszechstronność pojazdu poprawia także spory prześwit liczący aż 20 cm. Bagażnik liczy od 160, przez 607 aż po 1807 litrów, jest ustawny i skrywa trzeci rząd siedzeń.

              Dacia Jogger sylwetka

              Prosto, ale bojowo jak przystało na crossovera

              Z zewnątrz Jogger wygląda jak każda inna Dacia, tyle że wyrośnięta. Przód z motywem litery Y pochodzi z Sandero, zaś sylwetka z podniesioną za słupkiem B linią dachu i uchylanymi szybami bagażnika jest już indywidualna dla Joggera, podobnie jak zachodzące na słupki tylne lampy z motywem litery Y. Spodobały mi się liczne outdoorowe akcenty wersji Extreme oraz nowy grill wraz ze zmienionym logo, które zagościły w Joggerze przy okazji modernizacji na RM 2023. Wersję hybrydową poznamy jedynie po naklejce na tylnej klapie. Z kolei niemal topową wersję Extreme poznamy po brązowych dodatkach jak obudowy lusterek i wstawki na zderzaku czy solidne relingi dachowe.

              Dacia Jogger Extreme

              Kabina bez udziwnień, idealna na taxi

              Kabina Joggera również nawiązuje do Sandero i zyskała przy okazji liftingu, m.in. nową kierownicę, ulepszone multimedia czy port USB-C. Moją uwagę zwróciła specjalna dla wersji Extreme tapicerka Microcloud, odporna na zabrudzenia, którą też znajdziemy na fragmencie deski rozdzielczej i podłokietnikach drzwi. Jest ona znacznie przyjemniejsza w dotyku niż zwykła tapicerka sprzed liftingu. W Extreme są też brązowe wstawki na nawiewach.

              Obsługa kabiny Joggera jest prosta, jednak parę wpadek ergonomicznych znalazłem. Centralny podłokietnik nie ma regulacji i jest zbyt krótki, zaś przycisk do odpalania silnika znajduje się za nisko. Same multimedia z 8-calowym dotykowym ekranem są proste w obsłudze, mają bezprzewodowego CarPlay’a, nawigację i w zasadzie ogarnie je każdy laik, choć do smartfonowej reakcji im daleko. Również cyfrowe zegary są czytelne – i tu znowu – tajemnica tkwi w prostocie. Taksówkarzy ucieszy fabryczny uchwyt na telefon zintegrowany z obudową centralnego wyświetlacza. 

              Dacia Jogger wnętrze

              Jakość wykończenia jak to w Dacii nie powala, ale tragedii też nie ma. Oczywiście dominują twarde plastiki, jednak trudno tu mówić o jakimś trzeszczeniu czy niechlujnym spasowaniu.

              Przestronna nawet w trzecim rzędzie siedzeń co jest rzadkością

              Stawiam, że Jogger w hybrydzie będzie lubiany przez taksówkarzy i rodziny z małymi dziećmi. Z przodu miejsca jest sporo w każdym kierunku, fotele mają miękkie i nieźle wyprofilowane siedziska, choć w trasie okazują się niezbyt wygodne. W drugim rzędzie znajdziemy rozkładane stoliki, gniazdo 12V i jeden port USB-C. Brakuje natomiast podłokietnika i… trochę miejsca na nogi, gdyż po tak ogromnym rozstawie osi spodziewałem się czegoś więcej, co czuć zwłaszcza podczas próby rozłożenia stolika. Z tyłu siedzi się wyżej niż z przodu.

              Dacia Jogger Extreme - fotele

              O dziwo wygodnie siedzi się w trzecim rzędzie, gdzie przy moim wzroście 1,8 m zmieściłem bez problemu kolana. Mamy do dyspozycji podłokietniki, cupholdery i gniazdo 12V. Ponadto dostęp do trzeciego rzędu jest bajecznie prosty, gdyż wystarczy tylko pociągnąć za jeden uchwyt, podnieść kanapę do pionu i gotowe… No prawie, bowiem musimy jeszcze zdjąć roletę bagażnika, którą potem mamy problem zmieścić za trzecim rzędem – przydałby się schowek pod podłogą bagażnika. Co jednak istotne, wersja hybrydowa wcale nie jest ciaśniejsza niż spalinowa. W rodzinnym aucie przydałyby się osobne nawiewy chociażby dla drugiego rzędu siedzeń.

              Dacia Jogger 2024 Extreme - wyposażenie

              Wyposażenie Joggera Extreme jak na auto budżetowe jest całkiem niezłe. Z opcji mamy m.in. podgrzewane fotele (700 zł), nawigację (1600 zł) czy pakiet Drive (1000 zł) obejmujący system kontroli martwego pola i czujniki parkowania z przodu i z tyłu. W standardzie mamy natomiast m.in. system keyless, kamerę cofania (przeciętnej jakości), tempomat czy zestaw systemów bezpieczeństwa, czyli w zasadzie wszystko to co niezbędne.

              Dacia Jogger multimedia

              Dacia Jogger Hybrid 2024 - silnik i osiągi

              Pora na clou programu. Poprzedni test zwieńczyłem stwierdzeniem, że największą bolączką Jogggera jest zbyt słaby układ napędowy. Na szczęście wersja hybrydowa rozwiązuje ten problem i daje nam do dyspozycji 140 KM. Tak, dobrze myślicie, to ten sam układ co w Clio czy w Arkanie, a więc nie będę się rozwodził nad szczegółami. W skrócie bazę stanowi wolnossąca jednostka 1.6, współpracująca z dwoma silnikami elektrycznymi, a za przeniesienie napędu odpowiada wielostopniowa przekładnia Multi-mode. Baterie mają 1,2 kWh pojemności.

              Powiem tylko tyle – w Joggerze hybryda radzi sobie bardzo dobrze. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10 s, a prędkość maksymalna to 167 km/h. W praktyce w zupełności to wystarcza, skrzynia działa całkiem dobrze, a wycie nie jest jakoś szczególnie uciążliwe. Wariant hybrydowy nawet na autostradzie radzi sobie bardzo dobrze, czego nie mogłem powiedzieć o wersji 1.0 TCe. Co prawda skrzyni zdarza się pogubić i szarpnąć, co jest obce w Toyotach, jednak da się do tego przywyknąć. W mieście docenimy spory udział napędu elektrycznego i wydajną rekuperację.

              Jogger przód

              Dacia Jogger Hybrid 2024 - spalanie

              Ponadto zużycie paliwa jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Średnio w teście wyniosło one w granicach 5,5-6 l/100 km. W mieście rzadko kiedy przekracza 6 l/100 km, na drogach szybkiego ruchu jest to 7 l, zaś poza miastem około 4,5-5 l/100 km. Rewelacja. Bak liczy 50 litrów. Muszę jednak zaznaczyć, że jechałem sam, a auto jest podatne na podmuchy wiatru, zarówno pod względem zużycia paliwa jak i stabilności.

              Komfortowa, lecz z nachalną elektroniką

              Skoro o prowadzeniu mowa, Jogger Hybrid stawia na komfort i pod tym względem nic się nie zmieniło. Samochód dobrze wybiera nierówności, ma raczej miękkie zestrojenie podwozia, lekko pracujący, typowo miejski układ kierowniczy i hamulce bębnowe, jednak dzięki trybowi rekuperacji siła hamowania jest wystarczająca. Auto przechyla się w zakrętach, co akurat nie dziwi przy takim prześwicie. W manewrowaniu przeszkadza śliska skóra na kierownicy. Outdoorowy charakter wersji Extreme podkreśla też rozbudowane ESP z systemem Extended Grip. Irytuje mnie za to działanie systemu Lane Assist, które jest tak nachalny, że wręcz zagłusza własne myśli – zalecam go jak najszybciej dezaktywować dla własnego bezpieczeństwa. To samo tyczy się systemu rozpoznawania ograniczeń prędkości, który działa jak chce.

              Jogger tył

              Dacia Jogger Hybrid 2024 Extreme - cena i rywale

              Cenowo Jogger Hybrid wypada wciąż dobrze, jednak już nie tak okazyjnie co wariant benzynowy. W wersji 7-osobowej startuje od 114 050 za odmianę Expresssion, zaś wariant Extreme to koszt 118 850 zł. Wraz z opcjami jego finalny koszt to 125 050 zł. Oznacza to, że dopłata do hybrydy wynosi co najmniej 22 000 zł… Sporo.

              Dacia Jogger Extreme detal

              Z drugiej strony w tej cenie wciąż trudno o 7-osobowy samochód, a już tym bardziej w hybrydzie. Mające użytkowy rodowód Renault Grand Kangoo kosztuje 126 900 zł za wersję 1.3 TCe o mocy 130 KM, zaś Volkswagen Touran w 7-miejscowej wersji 1.5 TSI o mocy 150 KM kosztuje ok. 150 000 zł. Tak naprawdę realną konkurencja dla Joggera będą Citroen C3 Aircross i Opel Frontera, jednak trafią one na rynek dopiero za kilka miesięcy.

              Dacia Jogger 2024 vs Volkswagen Touran 2024

              Volkswagen Touran korzysta z silnika 1.5 TSI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm. W odmianie Comfortline z 6-biegową skrzynią manualną kosztuje od 147 590 zł, a w obecnej promocji od 142 590 zł. Za dopłatą 10 300 zł otrzymamy 7-stopniową przekładnię DSG. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,9 s, a prędkość maksymalna to 209 km/h. Dopłata do trzeciego rzędu siedzeń wynosi 2170 zł. Samochód mierzy 4527 mm długości, a jego rozstaw osi liczy 2786 mm. Bagażnik pomieści od 834 do 1980 litrów. Wyposażenie standardowe wersji Comfortline obejmuje m.in.:

              Dacia Jogger w ofercie Nowyosobowy.pl

              W ofercie Nowyosobowy.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Dacii Jogger w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Wszystkie samochody pochodzą z 2024 roku i są fabrycznie nowe, dostaniecie je od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na spore rabaty.

              Sprawdź ofertę Dacia Jogger leasing na Nowyosobowy.pl

              Podsumowanie

              Podsumowując Dacia Jogger wreszcie otrzymała odpowiedni napęd, oferujący dobre osiągi i niskie spalanie. Do tego nie obyło się to kosztem komfortu i przestrzeni. To wciąż świetny samochód dla rodzin i taksówkarzy. Co prawda ma pewne braki funkcjonalne i wciąż jest to auto budżetowe, jednak mimo wyższej ceny wciąż jest to najtańszy sposób na 7-osobowe auto. Co prawda wkrótce pojawią się podobnie kosztujący rywale koncernu Stellantis, ale póki co Jogger wypada najlepiej. Poza tym to wszechstronny crossover, którym śmiało można zjechać z drogi dzięki sporemu prześwitowi. 

              Zobacz podobne
              artykuły

              Hybrydowy Fiat 500 Ibrida 2025 Hybrydowy Fiat 500 Ibrida 2025

              Nowy Fiat 500 Ibrida pojawi się do końca...

              Nowy Fiat 500 Ibrida zaprezentowany. Hybrydowe 70 KM dla zwykłych ludzi

              Klaudia Figiel
              11.07.2025
              3 min
              Nowa Mazda CX5 2025 debiut 3 generacja Nowa Mazda CX5 2025 debiut 3 generacja

              Nowa Mazda CX-5 debiutuje w Polsce. Dane...

              Trzecia generacja Mazdy CX-5 wchodzi do Europy. Ile kosztuje i jakie warianty przygotowano dla kierowców?

              Klaudia Figiel
              10.07.2025
              4 min
              jetour polska jetour polska

              Jetour debiutuje w Polsce i rozpoczyna e...

              Do grona chińskich marek motoryzacyjnych obecnych w Polsce dołącza Jetour – producent jednych z najbardziej rozpoznawalnych SUV-ów z Państwa Środka. Marka, należąca do koncernu Chery, oferuje modele wyróżniające się jeszcze lepszym stosunkiem jakości do ceny niż znane już na polskim rynku Omoda i Jaecoo.

              Klaudia Figiel
              03.07.2025
              5 min
              Mitsubishi Grandis Mitsubishi Grandis

              Mitsubishi Grandis powraca jako SUV z hy...

              Po debiucie II generacji ASXa w gamie Mitsubishi zrobiło się miejsce dla kompaktowego SUV-a. Japońska marka właśnie ją wypełniła, przywracając na rynek Grandisa, który jest tak naprawdę bliźniakiem Renault Symbioza.

              Paweł Bartocha
              02.07.2025
              5 min
              Jaki chiński samochód wybrać Jaki chiński samochód wybrać

              Jaki chiński samochód wybrać? Pełny prze...

              Omoda, MG, BYD, Jaecoo, Xpeng, NIO? Którą markę wybrać?

              Klaudia Figiel
              01.07.2025
              7 min
              Leapmotor t03 Leapmotor t03

              Porównanie: Leapmotor T03 vs Dacia Sprin...

              Małe elektryczne auta idealne do miasta. Porównujemy 3 najpopularniejsze modele dostępne w Polsce.

              Admin
              27.06.2025
              6 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Alfa Romeo
              • Audi
              • Baic
              • BMW
              • BYD
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Honda
              • Hyundai
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Renault
              • Seat
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Tesla
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.