3255 opinii z Google Rating
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
  • Używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    • Leasing

      Nowe i używane samochody osobowe - popularne, premium oraz chińskie. Dla firm i osób prywatnych. Umowa od 24 miesięcy. Rabaty do 30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Bez wkładu własnego, obowiązku wykupu i zmartwień - wszystko w cenie raty. Umowa od 12 miesięcy. Auta w abonamencie - płacisz i jeździsz.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczny kredyt dla osób prywatnych i firm – pełna własność, pełna swoboda. Nowe i używane samochody z rabatem do 30%.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Strefa wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Nowyosobowy.pl
              • Strefa wiedzy
              • Audi Q6 e-tron zadebiutuje jeszcze w tym roku. Znamy szczegóły

              Audi Q6 e-tron zadebiutuje jeszcze w tym roku. Znamy szczegóły

              27.07.2023 Paweł Bartocha

              Jeszcze w tym roku Audi zaprezentuje nowego elektrycznego SUV-a w postaci modelu Q6 e-tron. Będzie on przełomowy, gdyż zadebiutuje w nim długo wyczekiwana platforma PPE pozwalająca na jeszcze szybsze ładowanie i większą swobodę przy pojektowaniu.

              Audi Q6 e-tron

              Z artykułu dowiesz się o:

              Aktualizacja z dnia 14 października 2024 - Audi Q6 Sportback e-tron dołącza do gamy
              Aktualizacja z dnia 25 marca 2024 - Audi Q6 e-tron oficjalnie zaprezentowane 
              Aktualizacja z dnia 7 września 2023 - wnętrze Audi Q6 e-tron ujawnione 
              Audi Q6 e-tron 2025 - dane techniczne
              Audi Q6 e-tron 2025 - silniki
              Rewolucyjne oświetlenie LED i OLED
              Premiera pod koniec roku, kiedy w salonach?

              Aktualizacja z dnia 14 października 2024 - Audi Q6 Sportback e-tron dołącza do gamy

              Audi wzbogaca gamę elektrycznego SUV-a o sportowo stylizowany wariant Sportback. Samochód otrzymał smuklejsze nadwozie w stylu coupe i jest bardziej opływowy (Cd wynosi 0,26 wobec 0,28 w Q6 e-tron). Samochód mierzy 4771 milimetrów długości, 1965 milimetrów szerokości (bez lusterek) i 1665 milimetrów wysokości (o 37 mm mniej niż wariant SUV). Tylny bagażnik ma pojemność 511 litrów, a przedni (tzw. frunk) mieści jeszcze 64 litry. Po złożeniu tylnych oparć objętość tego pierwszego rośnie do 1373 litrów. Rozstaw osi liczy 2899 mm. Z zewnątrz różnice widać od słupka B, gdzie dach zaczyna płynnie opadać. Mamy też mniejszą powierzchnię szyb z inaczej poprowadzoną linią boczną i pochyloną klapę bagażnika. Kabinę przejęto z SUV-a, a więc mamy tzw. cyfrowy kokpit z 3 wyświetlaczami, z których centralny ma aż 14,5 cala. W kabinie wykorzystano też tworzywa z recyklingu. 

              Audi Q6 Sportback e-tron

              Najbardziej wydajnym wariantem będzie Q6 Sportback e-tron performance z bateriami o pojemności 94,9 kWh netto oferuje nawet 656 km zasięgu, co jest rekordowym wynikiem dla tego modelu. Wariant ten rozwija 306 KM w konfiguracji RWD i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 s. Wraz z premierą wariantu Sportback debiutuje także nowy wariant baterii o pojemności 75,8 kWh netto, który również pojawi się w Q6 e-tron. W takiej wersji Q6 Sportback e-tron ma napęd na tył, rozwija 252 KM i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7 s oraz zapewnia 545 km zasięgu w trybie mieszanym. Q6 Sportback e-tron quattro rozwija 387 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 s i korzysta z baterii o pojemności 94,9 kWh netto. Zasięg w tej wersji wynosi 636 km. Topowy wariant SQ6 oferuje już 489 KM, rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,3 s i oferuje 607 km zasięgu. Wszystkie wersje Q6 Sportback e-tron* rozwijają taką samą prędkość maksymalną – 210 km/h. SQ6 Sportback e-tron osiąga maksymalnie 230 km/h. Zamówienia ruszą na przełomie 2024 i 2025 roku, a pierwsze auta trafią do klientów na początku 2025 r.

              Audi Q6 Sportback e-tron tył

              Aktualizacja z dnia 25 marca 2024 - Audi Q6 e-tron oficjalnie zaprezentowane 

              Audi Q6 e-tron 2025 - wersje i zasięg

              Po wielu perturbacjach i przesuwaniem terminu premiery Audi Q6 e-tron wreszcie ujrzało światło dzienne. Bliski krewny zaprezentowanego kilka tygodni temu Porsche Macana korzysta z tego samego zestawu baterii o pojemności 100 kWh brutto (94,9 kWh netto) zapewniającego zasięg do 625 km w trybie mieszanym. Bazowe Audi Q6 e-tron rozwija 388 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 s i rozpędza się do 210 km/h. Mocniejsza odmiana SQ6 e-tron rozwija 517 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 s i rozpędza się do 230 km/h. Wkrótce gamę uzupełnią też dwie tylnonapędowe wersje - jedna stanowić będzie odmianę bazową z bateriami 83 kWh, natomiast druga nastawiona będzie na efektywność i zasięg, otrzymując baterie 100 kWh. Oba zaprezentowane warianty Q6 e-tron mają napęd na obie osie. Słabszy wariant oferuje 625 km zasięgu, a topowy SQ6 e-tron 598 km zasięgu w trybie mieszanym.

              Audi Q6 e-tron 2025 tył

              Platforma PPE pozwoliła na zastosowanie architektury 800V i umożliwia ładowanie mocą do 270 kW, dzięki czemu przy korzystaniu z odpowiednio mocnej ładowarki po zaledwie 10 minutach zwiększymy zasięg o 255 km, zaś naładowanie baterii od 20 do 80% zajmie około 21 minut. Jeśli stacja działa pod napięciem 400 V, 800-woltowy akumulator Q6 e-tron jest automatycznie dzielony na dwa akumulatory o równym napięciu, które można równolegle ładować z mocą do 135 kW. W zależności od stanu naładowania ilość energii w obu połowach jest najpierw wyrównywana, a następnie są one ładowane jednocześnie. Ładowanie prądem przemiennym może odbywać się z mocą do 11 kW. 

              Audi Q6 e-tron sylwetka

              Audi Q6 e-tron 2025 - stylistyka i wymiary

              Stylistyka Q6 e-tron czerpie garściami z modelu e-tron GT. Widać to zwłaszcza po masywnym i agresywnym przodzie z dużą imitacją charakterystycznego grilla Single Frame, mocno zaakcentowanych zderzakach czy smukłych reflektorach Matrix LED. Uwagę zwracają też masywne nadkola i prosta, pudełkowata sylwetka z charakterystycznym przetłoczeniem nad tylnym błotnikiem. Z tyłu mamy rewolucyjne oświetlenie OLED, o którym już pisaliśmy poniżej. Audi Q6 e-tron mierzy 4771 mm długości, 1993 mm szerokości oraz 1648 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2899 mm. 

              Audi Q6 e-tron 2025

              Zaawansowany układ jezdny z prerefencją tylnej osi

              Producent zdecydował się częściowo przeprojektować oś przednią samochodu i zastosować układ kierowniczy przykręcony do ramy pomocniczej.  W efekcie samochód jest zwrotny i sztywno zestrojony w trybie Dynamic oraz komfortowy w trybie Komfort. Moment obrotowy jest dystrybuowany z preferencją tylnej osi, co poprawia dynamiczne właściwości jezdne Q6 e-tron. Różne wymiary przedniego i tylnego silnika elektrycznego umożliwiają przekazanie momentu obrotowego w większej mierze na tył nawet przy pełnym obciążeniu. Z tyłu zastosowano też szersze opony niż z przodu.

              Audi Q6 e-tron 2025 - ceny

              Audi Q6 e-tron będzie można zamawiać już na początku drugiego kwartału 2024 roku. Wówczas też poznamy polskie ceny. Bazowy wariant Q6 e-tron kosztuje na rynku niemieckim od 74 700 euro, czyli o blisko 10 tys. euro mniej niż Porsche Macan. Z kolei SQ6 e-tron startuje od 93 800 euro.

              Aktualizacja z dnia 7 września 2023 - wnętrze Audi Q6 e-tron ujawnione 

              Patrząc na kabinę nowego Q6 e-tron nie ulega wątpliwości, że samochód ten będzie dla Audi przełomowym modelem. Wnętrze ma przejrzystą strukturę i podkreśla przytulną atmosferę. Tzw. Softwrap rozciąga się od drzwi, przez cały kokpit do konsoli środkowej, tworząc jednorodną i przyjazną trójwymiarową przestrzeń. Na siedzenia zastosowano wysokiej jakości obicia, z których niektóre są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Wszystkie elementy wnętrza zostały zaprojektowane jako jednolita przestrzeń. Zastosowane materiały wybraną z myślą o funkcjonalności, a ich design rozdziela różne obszary wnętrza pojazdu. Obszary podkreślające komfort wyróżniają się dużymi powierzchniami i miękkimi materiałami. Audi podkreśla tym samym wysoką jakość materiałów w kabinie. 

              Audi Q6 e-tron 2025 wnętrze

              Audi nazywa kokpit Q6 e-tron "cyfrową sceną". Składa się na nią wolnostojący panoramiczny wyświetlacz systemu multimedialnego Audi MMI Touch o przekątnej 14,5 cala, wyświetlacz wirtualnych zegarów Audi Virtual Cockpit o przekątnej 11,9 cala oraz 10,9-calowy ekran MMI przed pasażerem. Audi wprowadza w Audi Q6 e-tron zupełnie nową, jednolitą platformę infotainment, opracowaną we współpracy z firmą programistyczną CARIAD. Jest ona oparta na systemie Android Automotive. Dzięki aktywnemu trybowi prywatności z technologią migawki pasażer może w spokoju oglądać filmy, nie rozpraszając kierowcy lub pomagać mu np. w nawigacji. W wersji podstawowej, wyświetlacz systemu infotainment pasażera ma czarną powierzchnię o wysokim połysku.

              Na liście opcji znajdzie się wyświetlacz head-up wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość (AR). Asystent głosowy oparty na sztucznej inteligencji ma teraz awatara i uczy się zachowań użytkownika. Kontynuacją festiwalu technologii jest oświetlenie interaktywne (IAL), które otacza wnętrze i kokpit zakrzywionym paskiem LED, które spełnia trzy główne funkcje: monitoruje stan pojazdu, współpracuje z systemami bezpieczeństwa, wizualizuje dynamiczne kierunkowskazy i pokazuje stan ładowania samochodu. Bagażnik ma 526 litrów pojemności. Po złożeniu tylnego rzędu siedzeń przestrzeń bagażowa zwiększa się do 1529 litrów. Tylne siedzenia składają się indywidualnie ( w proporcji 40:20:40). Pod maską znajduje się bagażnik o pojemności 64 litrów

              Audi Q6 e-tron 2025 - dane techniczne

              Model Audi Q6 e-tron wyznacza początek największej ofensywy modelowej w historii Audi. Jest to również pierwszy model bazujący na nowo opracowanej platformie Premium Platform Electric (PPE). Ta platforma technologiczna, skonstruowana wspólnie przez Audi i Porsche, została zaprojektowana wyłącznie dla pojazdów elektrycznych. Jest skalowalna, tak by pomieścić szeroką gamę modeli w segmencie samochodów średniej wielkości i luksusowych. Rozmiar baterii i rozstaw osi pojazdów PPE są również skalowalne. Dzięki temu, budować można na niej zarówno modele typu SUV i CUV z wysokim zawieszeniem, jak i modele z płaską podłogą, takie jak Sportback lub Avant będące częścią podstawowej oferty Audi. Platforma ta trafi także do Porsche Macana EV. Audi korzysta z adaptacyjnego pneumatycznego zawieszenia. 

              Audi Q6 e-tron

              Audi Q6 e-tron 2025 - silniki

              Wprowadzenie nowej platformy PPE pozwala na szybkie ładowanie mocą sięgającą nawet do 270 kW. Wszystko dzięki zastosowaniu architektury 800V. W efekcie naładowanie baterii z 10 do 80% zajmie zaledwie 30 minut. Auto ma oferować nawet 600 km zasięgu, a pojemność baterii wyniesie około 100 kWh. Za napęd odpowiadać będą dwa silniki elektryczne. Audi Q6 e-tron oferowane będzie w co najmniej dwóch wersjach. Audi Q6 e-tron 55 rozwinie około 380 KM. Moc topowej odmiany SQ6 e-tron wyniesie około 510 KM. Wariant ten ma przyspieszać od 0 do 100 km/h w mniej niż 5 sekund. Q6 e-tron zostanie wyposażone w nowy, bardziej efektywny tryb rekuperacji.

              Wizualnie Audi Q6 e-tron stanowi ewolucję dotychczasowego stylu marki, jednak można dostrzec w nim pewne elementy, które wyróżniają nowego SUV-a. Front w Audi Q6 e-tron zyskał podwójne światła. Sylwetka nawiązuje do pozostałych SUV-ów marki. O tym, że mamy do czynienia z elektrykiem, świadczą głównie długi rozstaw osi i krótkie zwisy. Górna część to ledy do jazdy dziennej i kierunkowskazy, zaś dolna odpowiada za światła mijania i drogowe.

              Rewolucyjne oświetlenie LED i OLED

              Audi chwali się wyjątkowym oświetleniem nowego Q6 e-trona. Wraz z pierwszą na świecie aktywną cyfrową sygnaturą świetlną, Audi Q6 e-tron rozpoczyna nową erę, charakteryzującą się niepowtarzalnym designem i estetyką właściwą dla Audi. Druga generacja cyfrowej techniki oświetleniowej OLED kształtuje wygląd nowych modeli Audi i wielokrotnie zwiększa zakres dostępnych w nich funkcji. Dzięki 8 opcjonalnym cyfrowym sygnaturom świetlnym w przeprojektowanych światłach do jazdy dziennej zintegrowanych z reflektorami Matrix LED i w cyfrowych tylnych światłach OLED 2.0, klienci mogą zaprojektować stylistykę swojego Q6 e-tron. Możliwe jest to za pośrednictwem interfejsu MMI i, po raz pierwszy, za pośrednictwem aplikacji myAudi. Klienci mogą również, już w trakcie eksploatacji samochodu, dokupić cyfrowe sygnatury świetlne.

              Audi Q6 e-tron przód

              Audi w komunikacie prasowym twierdzi nawet, że na pierwszy rzut oka reflektory i tylne światła wyglądają jak żywe - tak klienci powinni wyobrażać sobie aktywną cyfrową sygnaturę świetlną pokazaną – jako pierwszą na świecie – przez markę Audi. Jest ona częścią opcjonalnego pakietu cyfrowych sygnatur świetlnych. Moduł oprogramowania w jednym z komputerów w domenie Audi Q6 e-tron, opracowany wspólnie przez Audi i firmę programistyczną CARIAD, umożliwia tego typu sygnaturę świetlną. W przypadku tylnych świateł OLED drugiej generacji, sześć 360-segmentowych paneli OLED, co dziesięć milisekund, przy użyciu specjalnie opracowanego algorytmu, generuje nowy obraz, zapewniając swoistą interakcję z otoczeniem. 

              Audi Q6 e-tron tył

              Premiera pod koniec roku, kiedy w salonach?

              Na koniec ciekawostka. Audi Q6 e-tron będzie pierwszym elektrycznym modelem produkowanym w Ingolstadt. Samochód zadebiutuje pod koniec tego roku, a na rynek trafi najpradopodobniej w drugiej połowie 2024 roku. Wśród rywali znajdą się takie samochody jak Mercedes EQE SUV, Maserati Grecale Folgore czy Jaguar I-Pace.

              Zobacz podobne
              artykuły

              Leapmotor B05 Leapmotor B05

              Leapmotor B05 to nowy elektryczny hatchb...

              Chińczycy idą po swoje i oprócz SUV-ów zaoferują też kompaktowego elektrycznego hatchbacka w przystępnej cenie. Najnowszy Leapmotor B05 wydaje się być autem idealnie trafiającym w gusta europejskich klientów i może podbić rynek.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              2 min
              Skoda Epiq Skoda Epiq

              Skoda Epiq to nowy wzór miejskiego elekt...

              Póki co jest konceptem, jednak już wkrótce wyjedzie na drogi jako seryjny model. Nowa Skoda Epiq obiecuje porządny zasięg, funkcjonalność i ogromny bagażnik w zgrabnym nadwoziu miejskiego crossovera. Samochód będzie hitem na rynku elektryków.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              3 min
              Renault Clio Renault Clio

              Renault Clio w nowej odsłonie. Rewolucja...

              Francuski hit segmentu B właśnie doczekał się następcy. Nowe Renault Clio oznacza nie tylko prawdziwą rewolucję w designie, ale i kilka istotnych zmian pod maską i w kabinie.

              Paweł Bartocha
              10.09.2025
              11 min
              Mercedes GLC EQ Mercedes GLC EQ

              Mercedes GLC EQ zaprezentowany. Elektryk...

              Po paru latach przerwy Mercedes EQC doczekał się następcy. Wbrew nazwie Mercedes GLC EQ to zupełnie nowy model, z rewolucyjnym designem nadwozia i wnętrza, zasięgiem ponad 700 km i maksymalną mocą ładowania na poziomie 330 kW.

              Paweł Bartocha
              09.09.2025
              8 min
              BMW iX3 BMW iX3

              BMW iX3 debiutuje jako pierwszy model z...

              BMW długo czekało na ten moment. Niemiecki producent wreszcie zaprezentował nowego elektrycznego SUV-a iX3, czyli pierwszy model z linii Neue Klasse. Samochód ma być rewolucją w gamie marki - ponad 800 km zasięgu i ładowanie mocą 400 kW.

              Paweł Bartocha
              09.09.2025
              8 min
              Volkswagen T-Roc Volkswagen T-Roc

              Nowy Volkswagen T-Roc urósł i zyskał nap...

              Długo czekaliśmy na tę premierę. Nowy Volkswagen T-Roc wyraźnie urósł, stał się też nowocześniejszy i zyskał napęd hybrydowy. Przy tym wciąż wygląda niezwykle zgrabnie.

              Paweł Bartocha
              28.08.2025
              9 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              Polecane przez Nowyosobowy.pl

              • Audi
              • BMW
              • Mercedes
              • Skoda
              • Dacia
              • Ford
              • Hyundai
              • Kia
              • Opel
              • Renault
              • Peugeot
              • Suzuki
              • Toyota
              • BYD
              • Baic
              • Jaecoo
              • Omoda
              • MG
              • Dacia Sandero
              • Dacia Jogger
              • Ford Kuga
              • Ford Puma
              • Hyundai Tucson
              • Kia Sportage
              • Opel Astra
              • Opel Corsa
              • Peugeot 3008
              • Renault Austral
              • Skoda Octavia
              • Skoda Superb
              • Suzuki Swift
              • Toyota Corolla
              • Toyota C-HR
              • Toyota Yaris
              • Alfa Romeo
              • Alpine
              • Aston Martin
              • Audi
              • Baic
              • Bestune
              • BMW
              • BYD
              • Chery
              • Chevrolet
              • Citroen
              • Cupra
              • Dacia
              • DFSK
              • Dodge
              • DS
              • Fiat
              • Ford
              • Forthing
              • Genesis
              • Honda
              • Hyundai
              • Jaecoo
              • Jaguar
              • Jeep
              • Kia
              • Land Rover
              • Leapmotor
              • Lexus
              • Maserati
              • Mazda
              • Mercedes
              • MG
              • Mini
              • Mitsubishi
              • Nissan
              • Omoda
              • Opel
              • Peugeot
              • Porsche
              • Renault
              • Seat
              • Seres
              • Skoda
              • SsangYong
              • Subaru
              • Suzuki
              • Tesla
              • Toyota
              • Volkswagen
              • Volvo

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Strefa wiedzy
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Superauto.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.